Hva skjer? Det siste nå er at en ny-innspilling av Olsenbanden er annonsert. Og nei, jeg snakker ikke om oslenbanden-junior. Og dette etter at at vi nettopp har fått nye utgaver Fjolls til Fjells og De dødes Tjern, noe som kritikerne har stemplet som totalt overflødige og til dels latterlige filmer.
www.vg.no
Fenomenet er også kjent fra Hollywood. Pratet med en filmregissør under siste filmfestival i Tromsø. Hun var klar på at filmbransjen nå gikk på tomgang og at investorer (Hollywood) mest var opptatt av å safe inn investeringen i noe som de i utgangspunktet visste ville dra inn noe penger.
Og er det ikke re-makes, så er det faen meg en ny Top Gun film.
Det er i krisetider at kunsten blomstrer. I dag er alle bare mette og tilfredse.
Spekulasjoner om Carew er i nye «Olsenbanden»
Mandag ble det kjent at det spilles inn ny film om Olsenbanden med nye versjoner av Egon, Benny og Kjell. Både Anders Baasmo og John Carew tippes som bandemedlemmer.

Fenomenet er også kjent fra Hollywood. Pratet med en filmregissør under siste filmfestival i Tromsø. Hun var klar på at filmbransjen nå gikk på tomgang og at investorer (Hollywood) mest var opptatt av å safe inn investeringen i noe som de i utgangspunktet visste ville dra inn noe penger.
Og er det ikke re-makes, så er det faen meg en ny Top Gun film.
Det er i krisetider at kunsten blomstrer. I dag er alle bare mette og tilfredse.