Relativt vær.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
Akkurat nå kjenner jeg at det viktigste med været er ikke hvordan det er, sånn objektivt sett, men hvordan det er relativt til hvordan det er et annet sted, f.eks. hvor stor temperaturforskjellen er i forhold til hjemme.

Hilsen Rhesus, på Gran Canaria. ;D
 
N

nb

Gjest
Nesten sommer i Oslo om dagen, et par varmegrader er merkbart mildere enn -15 eller deromkring.
 

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
Et nylagd sted sørvest som heter Amadores. Men øya er jo såpass liten at jeg tror vi har vært rundt hele snart.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Rhesus skrev:
Et nylagd sted sørvest som heter Amadores. Men øya er jo såpass liten at jeg tror vi har vært rundt hele snart.
Så du kjeder deg med andre ord? Her er det fullt kjør. ;D
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Jeg var innom Amadores for 6 år siden. Flott Strand, men kanskje ikke like flott som stranden som Lyng lagde på Anfi del mar rett bortenfor. Bodde en uke på Anfi sist jeg var på Gran Canaria. Savner stedet. Variasjon og mangfold.
 

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.734
Antall liker
4.574
Sted
Nøtterøy
Her er det varmegrader.

Bildet er tatt på Nøtterøy nå i formiddag. 8)

 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Andy skrev:
Her er det varmegrader.

Bildet er tatt på Nøtterøy nå i formiddag. 8)

Du må befinne deg sør på Nøtterøy, her på nordsiden er det skikkelig grisevær :(
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Puerto Rico er det verste hølet jeg har vært i på kveldstid, nesten verre enn på dagen. Da tenker jeg på at hele stedet er en strand + et stort kjøpesenter med dårlige restauranter, drittdyre elektronikkbutikker og dett var dett. Men fint vær er det, og kort tur til mer rolige og anstendige omgivelser. Hvor mye skal det til før innkastere ikke skjønner at du ikke gidder å gå på strippeklubben deres?
 
Topp Bunn