Sport, sykkel og trening Rektangulær trampoline

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
6.700
Sted
Ein knaus
Noen som erfaring med rektangulære trampoliner og kan anbefale noe?
Tenker på ny trampoline til ungene, og da spesielt min datter som bedriver turn.
I veldig kjent HFS-stil får du no eit innspel du ikkje har bede om (frå ein annan turnpappa): Har du vurdert Airtrack? Det tok ikkje lang tid før turnjenta mi byrja å føretrekkja det veldig klart framfor trampoline. Trampoline er òg litt begrensande fordi du ikkje får teke skikkeleg tilløp.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Tenker på ny trampoline til ungene, og da spesielt min datter som bedriver turn.
I veldig kjent HFS-stil får du no eit innspel du ikkje har bede om (frå ein annan turnpappa): Har du vurdert Airtrack? Det tok ikkje lang tid før turnjenta mi byrja å føretrekkja det veldig klart framfor trampoline. Trampoline er òg litt begrensande fordi du ikkje får teke skikkeleg tilløp.
Tenkte de var mest for innendørsbruk. Men jeg er kanskje ikke helt inne på det her ;)
Airtrack er veldig kjekt, finnes der gode varianter for utendørsbruk? Og tåler å være ute hele sesongen?

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
6.700
Sted
Ein knaus
Tenkte de var mest for innendørsbruk. Men jeg er kanskje ikke helt inne på det her ;)
Airtrack er veldig kjekt, finnes der gode varianter for utendørsbruk? Og tåler å være ute hele sesongen?
Godt poeng. Særleg når det snør 10. mai.

Nei, ho tek han ut på plen/altan etter behov. Så fullgod trampoline-erstattar er det nok ikkje.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.173
Torget vurderinger
4
Trampoline er vel ut fra vekt og ambisjonsnivå så jeg vil anta at spesialiserte forhandlere kan gi god veiledning.

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
1.483
Torget vurderinger
4
Trampoline er vel ut fra vekt og ambisjonsnivå så jeg vil anta at spesialiserte forhandlere kan gi god veiledning.
Det er langt mellom trampolineekspertbutikkene i Tromsø :cool:

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.173
Torget vurderinger
4
Man har vel telefon og mail i Trømsø også? Sånn jeg kjøpte trampoline (fra hoppeeksperten.no) og det har virkelig vært en suksess.

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
505
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Min erfaring med trampoliner og barn som går på turning er:

* Kjøp så dyr du har råd til.
* Kjøp så lang du har plass til.

Skyland forhandler Acon. De skal visst være veldig gode. Hvis du går for oval, er både Berg og North gode.

Topp Bunn