reim til gammel phillips spiller

lycanthrope

Medlem
Ble medlem
13.12.2006
Innlegg
14
Antall liker
0
Sted
Bergen
Hei sann hi fi hauker! Datt av hi fi lasset for en go del år siden, men nå er jeg på full vei tilbake.

Fant en phillips 908 1972 modell på loftet hos mor.

Lurte på om noen vet hvor man kan få tak i ny reim til denne spilleren. Den har integrert forsterker.

???
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.447
Hei sann hi fi hauker!  Datt av hi fi lasset for en go del år siden, men nå er jeg på full vei tilbake.

Fant en phillips 908  1972 modell på loftet hos mor.

Lurte på om noen vet hvor man kan få tak i ny reim til denne spilleren. Den har integrert forsterker.

???
Heyyyy...det var mitt første stereoanlegg!! Låt relativt bra med de små høyttalene. Er det de med 2 diskanter du har/hadde?
Reim får du iallfall tak i her: http://stiftservice.com/
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.447
Ooopss. Jeg glemte å si at det er samme rem som til Philips 408. Spilleren er lik, bortsett fra at tallerken og arm er fra 212.
 

olaps

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.604
Antall liker
151
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
4
Hei sann hi fi hauker!  Datt av hi fi lasset for en go del år siden, men nå er jeg på full vei tilbake.

Fant en phillips 908  1972 modell på loftet hos mor.

Lurte på om noen vet hvor man kan få tak i ny reim til denne spilleren. Den har integrert forsterker.

???
Prøv hos Svalander, http://www.svalander.se/

Mvh
 

Stiftmann

Medlem
Ble medlem
15.05.2005
Innlegg
6
Antall liker
0
Trenger noen ny stift eller reim til platespilleren eller reim til spolebåndopptakeren, filmfremviseren prøv Stiftservice.com han har trolig Norges største utvalg til eldre spillere. Han har det meste på lager, det han ikke har skaffer han raskt.

Husk att en stift slites fortere enn du tror, den er ikke evig varende, spilletid vil variere alt etter tilstand på platene. En slitt plate sliter også på selve stiften.
Bytt stift etter ca 600-1000 timer spilling, du vil først da høre att lydbildet blir bedre.
 

Svein_B

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.04.2005
Innlegg
729
Antall liker
22
Sted
Lillestrøm
Philips service på Ryen (www.nse.no) hadde fortsatt remmer til platespillere for et par år siden.

Ring og sjekk først (det er ikke alle som klarer å finne slikt) :D

SveinB.
 
Topp Bunn