Regel nr.1

Oppfatter DU moderatorene som upartiske og nøytrale ved moderering av personangrep og lignende?

• JA

Stemmer: 0 0.0%
  • NEI

Stemmer: 0 0.0%

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
M

Morpheus

Gjest
Jeg synes faktisk de gjør en fin jobb. Jeg har vært her inne i nærmere 6 år og har vel til gode å bli moderert selv om temperaturen ofte kan bli en smule høy til tider. Edge-tråden f.eks synes jeg holdt stor takhøyde. Da den tråden ble avsluttet var det på bakgrun av at få nye momenter dukket opp.

Jeg hadde aldri betalt inn penger til ny server her inne om jeg ikke var fornøyd med forumet. Jeg har lært mye ved å være her, og informasjon her inne har hjulpet i besluttningsprosessen de gangene jeg har kjøpt nytt utstyr.

Det er selvfølgelig situasjoner der jeg føler at modereringen har gått litt vel i rettning "føre var" prinsippet, men noen skjønnsmessige avgjørelser har jeg forståelse for at det taes.

Uansett flott tiltak å forbedre reglene slik at modereringen blir mer konsekvent og mindre skjønnsbasert :).

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Upartiske, javisst, selv om det ofte har noe "random walk" over seg.

Lars™

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.10.2004
Antall liker
502
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Hvis jeg var moderator så hadde jeg stengt denne tråden og avstemmingen ::)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Apropos regler.

First rule.... is , Second rule....is, Third rule...is.......................

Hvis tråden stenges, la i det minste musikken få stå........... ;)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Jeg finner også denne tråden noe på kanten, og den er nå stengt.

Under "kommentarer og hjelp til forumet" så er det ikke hensikten at moderatorene skal dømmes, og ihvertfall ikke med en avstemming som dette.

Jeg kan snakke for alle moderatorene når jeg sier at vi ikke har noen agenda, og vi forsøker å bruke regelverket så objektivt som mulig. Det vil helt sikkert oppstå situasjoner hvor folk føler seg urrettferdig behandlet, men veldig ofte opplever jeg at de som blir moderert ikke forstår at vi også tar tak i andre. De oppfatter det som at de alene blir moderert, men faktum er at vi gjør mesteparten av vår jobb pr. PM, og vi forteller ikke til den som blir moderert om vi også har snakket til andre medlemmer.

Jeg skønner at enkelte vil spekulere i om moderatorene blir påvirket av bransjeaktører eller andre, men det kan jeg garantere at ikke forekommer i noen som helst grad. I prinisippet skal reglene gjelde likt for alle.

Mvh
Høvdingen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn