Høyttalere Rega Kyte

inc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.06.2006
Innlegg
110
Antall liker
11
Hei

Lurte på om noen her har eller har hatt de nye Rega Kyte høyttalerene ?

Er ute og kikker etter nye stativ høyttalere til mitt lille anlegg. ( pc til Rega Dac til Rega Brio amp )
Brukes i en vanlig stue på 25 kvadrat ca.
Hører mest på "syngedamer" , blues ol .

Vil gjerne høre deres egne erfaringer om disse høyttalerne .
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Inc: Helt ærlig, det er bare å hente dem😊👍 Større no-brainer er det vanskelig å finne i Hi-Fi. Rega har gjort alt for deg, og systematisk match er helt på topp.
 

inc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.06.2006
Innlegg
110
Antall liker
11
Har jo lest et antall tester med masse gode ord ja.
Tenkte bare om noen hadde disse hjemme og ville dele deres egne opplevelser av disse .:)
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Hvis et fullendt Rega sett med alle kvaliteter er ønsket, inc, skal du bare stole på intuisjonen. Det er nettopp det du får her. Tenk den originale Kyte, legg på 60% til😈
 

inc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.06.2006
Innlegg
110
Antall liker
11
Jeg har ennå ikke hørt disse selv , får vel ta en demo på Stereofil eller Soundgarden snart . 🎵🎶
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.905
Antall liker
1.924
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Synes 25kvm virker mye å fylle for Kyte, det finnes folk her inne som har levert de fort tilbake pga.manglende bunn.
Kanskje kommer noen på banen. Ville ikke kjøpt disse uten å høre dem altså.
 

inc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.06.2006
Innlegg
110
Antall liker
11
Ja det er litt det jeg er redd for også. At de blir litt for "små" .
Har hatt Tannoy Dc6 SE her før (stativ) de fungerte bra med tanke på rom str .
 

Jan-Helge

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.06.2007
Innlegg
1.166
Antall liker
508
Nå har jeg aldri hørt nevnte høyttalere, men det vet jeg at gode stativhøyttalere kan låte godt i en stue på din størrelse. Hva gjelder Rega så er det et merke jeg alltid har likt godt. men det finnes spennende småhøyttalere fra konkurrerende merker også. En god toveis stativhøyttaler er på mange måter den enkleste og mest økonomisk fornuftige veien til godlyd, og resultatet kan jo bli knallbra,

Det beste er alltid å få prøvd høyttalerne hjemme i egen stue, naturlig nok, men tror ikke du går deg fullstendig bort dersom du har hørt høyttalerne og liker dem i et demorom.
 
2

2xJ

Gjest
Size Matters !!! Skjønner ikke hvorfor folk ikke prioriterer et kvalitetsliv hjemme ? Kårånna og den svirebrødre vil herje verden i mange år fremover, det er bare og satse på det gode liv hjemme !! Større kjøleskap og bedre komfyr - stor stereo/hjemmekino - enda bedre soffa :p
Lev livet fri får folk som vil deg vondt !!! såpass mange ignoranter nå til dags at det er skremmende !!

Og for og ta Rega.. har hatt Rega Ela som ble lakkert i "Rega Grønn" - Baffel altså.. sort vinyl på sider / bak. 🤘:cool:🤘
 

inc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.06.2006
Innlegg
110
Antall liker
11
BritFi nevner det finnes folk her inne som har hatt disse .

Send meg gjerne en meld :)
 

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Innlegg
5.112
Antall liker
3.645
Torget vurderinger
4
litt opp i pris, men ble påvirket av en herremann jbl 4309 er ganske rått, har hatt klipsch heresy de er litt like men jbl drar fra i mine ører
 

inc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.06.2006
Innlegg
110
Antall liker
11
De blir nok litt dyre for min del, men takk for anbefalingen :) (JBL)
 

inc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.06.2006
Innlegg
110
Antall liker
11
Har kikka litt på den tråden ;)
 

espendo

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2016
Innlegg
505
Antall liker
603
Sted
Bærum
Ikke hørt Kyte. De får jo utrolig gode skussmål, så sikkert veldig gode. Ville som flere har sagt her lyttet på de hjemme om mulig.

Selv har jeg Rega R5 her og er veldig fornøyd med dem. Mulig du ikke har plass til dem, men sjekk på Finn. Er av og til noen fine og brukte til salgs!
 
Topp Bunn