Rega Armbord

Timba

Medlem
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
0
Hei, eg har ein BIX platespelar med Rega armbord, men eg lurer på kva for slags andre armar som passar i dette holet?

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Rega-kutt er brukt av flere produsenter enn Rega. Hvilke har jeg ikke noen memorisert liste over, ikke så sikker på om jeg har sett liste noen gang heller; men Rega er jo en av de mest nærliggende.... selvsagt. Origin Live en annen.

Man velger jo ellers arm først, og så armbordkutt :)

Kan si så mye at Linn og SME armer (de jeg kjenner av de) ikke passer iallefall; de har sine egne respektive kutt, også brukt av andre produsenter.

Mvh Vidar P

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
467
Torget vurderinger
4
Audiophile-Arve skrev:
Eg har ikkje prøvd sjølv, men har høyrt at JMW9 skal ha likt armbord med Rega.
De skal ihvertfall ha nesten lik avstand mellom spindel og senter arm, hhv. 223mm for VPI og 222mm for Rega.

Timba

Medlem
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
0
Hei igjen, den gode gamle RB250 er no klar for og skiftast. Og då har eg sjølvsagt lyst og prøva nok anna berre for morro skyld ::) Kven sel desse Origin Live og JMW9? Veit nokon kva størrelse det er på "skrua" i botnen av armen på Regaen min?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.862
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Timba skrev:
Hei igjen, den gode gamle RB250 er no klar for og skiftast. Og då har eg sjølvsagt lyst og prøva nok anna berre for morro skyld ::) Kven sel desse Origin Live og JMW9? Veit nokon kva størrelse det er på "skrua" i botnen av armen på Regaen min?
Lyric har iallfall JMW9 (armprogrammet til VPI)

Topp Bunn