Redigering av innlegg fungerer ikke på iPhone

Roysen

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2014
Antall liker
507
Torget vurderinger
0
Hei,

Jeg blir gal av en feil som går igjen stort sett hver gang jeg skal redigere et av inne innlegg fra iPhone. Etter at jeg har trykket på "Rediger" knappen skal normalt det opprinnelige innlegget lastes inn i et vindu hvor man kan utføre sine redigeringer og deretter laste opp resultatet ved å lagre endringer. Men ved 90% av tilfellene når jeg trykker på "Rediger" knsppen lastes ikke det opprinnelige innlegget inn i redigeringsvinduet. I stedet er redigeringsvinduet helt tomt.

Det skjer ikke når jeg er inne fra min laptop med google chrome eller internet explorer, men gjennom safari fra iphone. Det skjer heller ikke hver gang, men ved sksl jeg anslå ca 90% av tilfellene.

Jeg har ikke oppgradert min iphone med siste software som ble trukket tilbake.

Mvh
Roysen

Roysen

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2014
Antall liker
507
Torget vurderinger
0
Jeg glemte å nevne at det gjelder fullversjonen av HFS og ikke iphone versjonen dersom den fremdeles eksisterer.

Mvh
Roysen

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det er nok noe lokalt med din enhet, for jeg bruker selv Iphone, Ipad, android nettbrett, pc og laptop, og har ikke sett en slik feil.

Kun spekulasjon, men kanskje du må tømme cache på Iphone eller at du har for mange program gående samtidig.

Roysen

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2014
Antall liker
507
Torget vurderinger
0
Ok, skal sjekke.

Mvh
Roysen

Topp Bunn