Reaksjonstest

G

Gjestemedlem

Gjest
0.120

edit:

det er vel snittet du er ute etter 0.1922
 
O

OldBoy

Gjest
0,183.

Ikke verst for en gammelmannshånd.

Jeg tror hemmeligheten er å se veldig avslappet på skjermen. Litt søvnige halvåpne øyne fungerte best for meg. Med en gang jeg begynte å konsentrere meg og nistirret på sauene, ble jeg bare anspent og reaksjonstiden ble nesten fordoblet.
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.272
Antall liker
418
Jeg fikk straffetid første og andre gang. Tredje gang 0,1752. Siden jeg er best så langt var det kanskje ikke så ille?

Husker da jeg gikk på ungdomskolen og alle hadde en digital klokke med hundredeler, så lekte vi oss med dem. Jeg klarte ikke så rent sjelden å starte og stoppe innen 6 hundredeler. Bedre enn 15 hundredeler var bra. Tror ikke jeg hadde klart det i dag nei.
 
O

OldBoy

Gjest
Forresten: Hva med en konkurranse i konkurransen:

Hvem er den første, bortsett fra Gjestemedlem selv, som klarer å stoppe Gjestemedlems bevegelige lyseblå-hvite figur?

:) :) :)

Påstand om suksess, uten samtidig å fremlegge en verifiserbar metode, teller ikke.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
OldBoy skrev:
Forresten: Hva med en konkurranse i konkurransen:

Hvem er den første, bortsett fra Gjestemedlem selv, som klarer å stoppe Gjestemedlems bevegelige lyseblå-hvite figur?

:) :) :)

Påstand om suksess, uten samtidig å fremlegge en verifiserbar metode, teller ikke.
Skal ikke påstå at jeg klarte det, men som en saksopplysning så heter vel Gjestemedlems bevegelige figur Albert Åberg.

Hva er det med han, er han død nå og blitt en engel eller??
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.030
Antall liker
9.310
OldBoy skrev:
Forresten: Hva med en konkurranse i konkurransen:

Hvem er den første, bortsett fra Gjestemedlem selv, som klarer å stoppe Gjestemedlems bevegelige lyseblå-hvite figur?

:) :) :)

Påstand om suksess, uten samtidig å fremlegge en verifiserbar metode, teller ikke.
Slik?

 
O

OldBoy

Gjest
Albert Åberg død? Å nei, ikke si det?

Men altså, jeg bare fikk slike utrolig sterke assosiasjoner til sauejakt jeg, da jeg etter å ha skutt mine fem sauer på personlig rekordtid, så denne lyseblå-hvite figuren. "Hvor er avtrekkeren?", tenkte jeg bare.

:) :) :)
 
O

OldBoy

Gjest
Pink_Panther skrev:
OldBoy skrev:
Forresten: Hva med en konkurranse i konkurransen:

Hvem er den første, bortsett fra Gjestemedlem selv, som klarer å stoppe Gjestemedlems bevegelige lyseblå-hvite figur?

:) :) :)

Påstand om suksess, uten samtidig å fremlegge en verifiserbar metode, teller ikke.
Slik?

Velfortjent heder og ære til deg. Av erfaring vet jeg at det visstnok ikke er mulig å få noe mer enn som så her på Off-Topic.


:) :) :)
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
RoDa skrev:
0,188 hittil

Det er skybert Komponenten ;)
Å ja. Hadde helt glemt han.

Gjett hva jeg fikk på sau nr 5...


0.000 sek. :eek: :eek:

(får ikke til print screen på denne laptoppen, hvordan gjør jeg det..?)
 
M

Morpheus

Gjest
sitter her å konkurrerer med madammen, foreløpig leder jeg med 0.1751. Hun er sunnmøring så da kan dere tenke dere hvordan hun tar det ;D

Anyway så fikk du et imba resultat RoDa!! Imponerende!
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
0,1685 og beste var 0,065 sek :)
 
G

Gjestemedlem

Gjest
0,1792 med laveste på 0.178 og høyeste på 0.180
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.455
Antall liker
7.793
Torget vurderinger
0
6bm8 skrev:
Tok den første sauen på 0,000. Lite flaks ;D


mj
Nå skal det sies at jeg ikke har logget inn på konkuransen ennå, men den komentaren der.......?! ??? :-X ;D ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.455
Antall liker
7.793
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Albert Åberg død? Å nei, ikke si det?
Nei Albert lever vel i beste velgående, men pappan hans er vist dau. Ble overkjørt av en bil ganske nylig hvis jeg husker rett. Det er skrevet en bok om det, men har ikke kjøpt den ennå, for nærme jul, kan jo tenkes at.....?
 

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Innlegg
1.639
Antall liker
0
Morsomt!

Min høyre hånd er hurtigere enn min venstre -- det betyr vel at min venstre hjernehalvdel er kjappere til å behandle slike inntrykk.

I tillegg er hørselsinntrykk hurtigere enn synsinntrykk for meg, og det var en overraskelse. Det gjelder for begge hender.
Jeg skrudde ned volumet, og ønsket å reagere kun på bevegelsen. Da hadde jeg reaksjonstider opp mot 0.2
Når jeg skrudde lyden på maks, og fokuserte på startlyden til sauene, skvatt reaksjonstiden ned mot 0.1, med et par rett under. Det samme skjedde med øynene igjen.

(Jeg er jo ikke i målemafiaen for ingenting).
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.222
Antall liker
3.333
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Kanskje ikke så rask, men uhyre jevn!



Ny rekord på 0.17
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Soundproof skrev:
Morsomt!

Min høyre hånd er hurtigere enn min venstre -- det betyr vel at min venstre hjernehalvdel er kjappere til å behandle slike inntrykk.
Nei, bare at den har mer trening med fysiske øvelser...
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Her er en ny test.

Følg med på bildet og se om du klarer å oppdage hva som forandrer seg. Pass på at du ikke har blokkert for gif-animasjoner i browseren.
 

Vedlegg

  • 21.6 KB Visninger: 109

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Innlegg
1.639
Antall liker
0
Gjestemedlem skrev:
Soundproof skrev:
Morsomt!

Min høyre hånd er hurtigere enn min venstre -- det betyr vel at min venstre hjernehalvdel er kjappere til å behandle slike inntrykk.
Nei, bare at den har mer trening med fysiske øvelser...
Det er absolutt mulig, siden jeg bruker høyre hånd mer. Men det er en meget liten muskelreaksjon det er snakk om her, og forskjellen var tydelig.
Klarte ikke turbo-charged cheetah, men fokus på lyd ga klart best resultat - om enn spredning. Med lyden slått av ble det utrolig jevnt!
 

Vedlegg

S

Slubbert

Gjest
Meh, det gikk ikke spesielt fort, men i det minste kan ingen komme her og si at jeg ikke er stabil.

NB: Har ikke lyd.
 

Vedlegg

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
:eek:
Jeg tror jeg tok den kjappeste enkeltsauen...
 

Vedlegg

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
Jeg ser ikke noe som forandrer seg. Hvordan sjekker jeg om jeg har blokkert for gif-animasjoner i browseren?

Gjestemedlem skrev:
Her er en ny test.

Følg med på bildet og se om du klarer å oppdage hva som forandrer seg. Pass på at du ikke har blokkert for gif-animasjoner i browseren.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
BT skrev:
Jeg ser ikke noe som forandrer seg. Hvordan sjekker jeg om jeg har blokkert for gif-animasjoner i browseren?

Gjestemedlem skrev:
Her er en ny test.

Følg med på bildet og se om du klarer å oppdage hva som forandrer seg. Pass på at du ikke har blokkert for gif-animasjoner i browseren.
Litt forskjellig i Opera passr man på at boksen for enable GIF/SVG animations. I quick preferences, andre gjør det sikkert på en annen måte. Hvis browseren din ikke støtter dette er det bedre å installere en annen.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
BT skrev:
:eek:
Jeg tror jeg tok den kjappeste enkeltsauen...
Den der klarte jeg og... ellers fikk jeg en på 0.125...mens helst ligger jeg på Slubberts nivå.

Skjønner ikke helt at man blir hjulpet av lyden...


Ser heller ingenting i Gjestemedlem sin test
 
B

Back_Door

Gjest
Komponenten skrev:
BT skrev:
:eek:
Jeg tror jeg tok den kjappeste enkeltsauen...
Den der klarte jeg og... ellers fikk jeg en på 0.125...mens helst ligger jeg på Slubberts nivå.

Skjønner ikke helt at man blir hjulpet av lyden...


Ser heller ingenting i Gjestemedlem sin test
Ja, vi som har en tendens til å tenke før vi handler, får holde sammen. Jeg er også nemlig i bås med Slubbert. ;)
 
O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
BT skrev:
:eek:
Jeg tror jeg tok den kjappeste enkeltsauen...
Den der klarte jeg og... ellers fikk jeg en på 0.125...mens helst ligger jeg på Slubberts nivå.

Skjønner ikke helt at man blir hjulpet av lyden...


Ser heller ingenting i Gjestemedlem sin test
Lyd hjalp veldig.

Sau nr. 3 ble knertet på 0,000 sekunder. Den rakk bare å komme seg en halv millimeter avgårde.

Det er muligens noe i selve "melodien", eller hva man skal kalle den forferdelige brekingen, som gir et signal om at en sau er i ferd med å prøve seg.

Det er jammen litt av hvert man kan drive og forske på.

:) :) :)
 
Topp Bunn