Om noen få timer vil du kanskje tenke at det var like greitnescafe skrev:Faen i helvete! Jeg er i Polen, og der får jeg selvsagt ikke sett den på denne web-tjenesten. SATAN!!!!!
Er du ikke AUDIOFIL da mann ? HØR PÅ RADIO !! ;D ;D ;Dnescafe skrev:Faen i helvete! Jeg er i Polen, og der får jeg selvsagt ikke sett den på denne web-tjenesten. SATAN!!!!!
Si ikke det...F.R.A.N.K skrev:Om noen få timer vil du kanskje tenke at det var like greitnescafe skrev:Faen i helvete! Jeg er i Polen, og der får jeg selvsagt ikke sett den på denne web-tjenesten. SATAN!!!!!.
Frank
Ja, og forsvar er det beste angrep,.....eller kanskje det var angrep er det beste forsvar!?? Uansett tror jeg ikke det skjer et nytt under i kveld, men jeg skal sitte klistret uansett.BT skrev:Si ikke det...F.R.A.N.K skrev:Om noen få timer vil du kanskje tenke at det var like greitnescafe skrev:Faen i helvete! Jeg er i Polen, og der får jeg selvsagt ikke sett den på denne web-tjenesten. SATAN!!!!!.
Frank
Når RBK-spillerne får høre champions league-hymnen skjer det ofte noe rart i holdene deres. Ja kanskje de plutselig kommer på at de skal forsvare seg også...