Raumerrittet!

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.595
Sted
Holmestrand
Har akkurat kommet inn etter kaffekopp i hagen. Vellyden i dag bistod våre fjærkledde venner med. Sola står allerede høyt på himmelen, og sørger for god temperatur. Bilen er pakket og klar med nyvasket og nitidig kontrollert sykkel. Mat og drikke på plass. 35 min til avgang: Hellerudsletta og Raumerrittet.

Lurer på hvordan middelklassen har det?

Noen flere som skal på være med eller ut på annen tur/ritt?

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
Tur og tur...

I dag Blir det rundtur med utdrikkingslaget.Starter 15:00 og det er ikke godt og si hva som hender.

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
482
Torget vurderinger
1
xerxes skrev:
Har akkurat kommet inn etter kaffekopp i hagen. Vellyden i dag bistod våre fjærkledde venner med. Sola står allerede høyt på himmelen, og sørger for god temperatur. Bilen er pakket og klar med nyvasket og nitidig kontrollert sykkel. Mat og drikke på plass. 35 min til avgang: Hellerudsletta og Raumerrittet.

Lurer på hvordan middelklassen har det?

Noen flere som skal på være med eller ut på annen tur/ritt?
Raumerittet er etter hva jeg har hørt steinhardt...

Kom gjerne med tilbakemelding om hvordan rittet gikk, og hvordan det var...

Destiny.. :)

sator

Medlem
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
0
Kjørte Raumerrittet i dag på ny sykkel. Tiden jeg brukte gidder jeg ikke nevne, men den ble veldig mye dårligere en håpet. Punkterte etter 7km og mistet piffen helt etter det. Varmen som jeg fryktet ble ikke noe problem, drakk mye og tok meg tid til å stoppe på drikkestasjonene. Var 4 gang jeg kjørte og blir ikke siste. Rittet er kjempefint, kanskje det beste av de jeg har vært med på i hvertfall.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.598
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Da jeg jobber litt i en stor sykkelsjappe i Oslo, får jeg mer enn nok av ritt før de allerede starter.

Gærne menn i 30-40 åra med dårlig tid og som er superstressa skal ha kongeservice to dager før Birken. Nei fy faan, ikke f... om jeg deltar i et ritt. Makan til skrullinger.

Det finnes syklende. Altså fartsfantomer uten omtanke for andre.
Og det finnes syklister. ;)

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.595
Sted
Holmestrand
Destiny skrev:

Rapport:
For å ta det positive først:
Strålende vær (nei da, ikke for varnmt), flott arrangement, tøff, krevende, hard og morsom løype! Sykkel fungerte perfekt med untak av en punktering.
Så kommer nedturen:
Forrige søndag var formen dårlig. Kona hadde hatt et eller annet og var dårlig noen dager før. Hadde en lett tur på søndag som jeg slet som ei bikkje. Droppet tirsdagen, og kjørte en testtur på torsdag. Det var tungt, men OK (høy puls). Fredag føltes kroppen fin, likeså lørdag. Hadde bestemt meg for å ta det helt rolig de første 30 km. Etter de 30 første km gikk det bare tyngre og tyngre, saktere og saktere. Etter drøye 60 km var det stopp. Jeg kastet inn hansken og brøt.

Moralen er: Hvis du ikke er i frisk, hold deg hjemme! Hadde ikke ventet noen kjempetid, men dette var bare vondt! ..... er nok tilbake neste år.....

Rittet er flott, arrangementet likeså, selv om jeg lurer på hvorfor starten er så sein?

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
482
Torget vurderinger
1
xerxes skrev:
Destiny skrev:

Rapport:
For å ta det positive først:
Strålende vær (nei da, ikke for varnmt), flott arrangement, tøff, krevende, hard og morsom løype! Sykkel fungerte perfekt med untak av en punktering.
Så kommer nedturen:
Forrige søndag var formen dårlig. Kona hadde hatt et eller annet og var dårlig noen dager før. Hadde en lett tur på søndag som jeg slet som ei bikkje. Droppet tirsdagen, og kjørte en testtur på torsdag. Det var tungt, men OK (høy puls). Fredag føltes kroppen fin, likeså lørdag. Hadde bestemt meg for å ta det helt rolig de første 30 km. Etter de 30 første km gikk det bare tyngre og tyngre, saktere og saktere. Etter drøye 60 km var det stopp. Jeg kastet inn hansken og brøt.

Moralen er: Hvis du ikke er i frisk, hold deg hjemme! Hadde ikke ventet noen kjempetid, men dette var bare vondt! ..... er nok tilbake neste år.....

Rittet er flott, arrangementet likeså, selv om jeg lurer på hvorfor starten er så sein?
Det er alltid trist når ikke formen er der på den ene dagen da man skal prestere....

Men som du selv sier, nye muligheter neste år... jeg skal sykle grenserittet 5 august...

Topp Bunn