- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 11.410
Kan like godt begynne med noe av det grommeste fra Radionette, Soundmaster 75. Den står ikke så mye tilbake for samtidens Huldra 9. Designet er faktisk bedre, mener nå jeg.
Litt rensespray og bevegelse i potmeterene vil nok gjøre susen. Stilig oppsett du har der. 408 er et hav bedre enn samtidens SP25
Løp og kjøp!!!Soundmaster 35 & 80 på Finn til 200 stk. Vedkommende har også diverse Radionette ht. De to receiverne ser fine ut.
Hei folkens!
Legger ut bilde av min gjeveste Radionette. Kanskje den er litt for gammel men..den er min stolthet
Dette er en R5 fra 1932. Den første verdensmottageren i Europa på nettstrøm.
Min er strøken og i topp stand. Det er 4-5 kjente igjen av disse.
R5 kostet en drøy årslønn i 1932.
Vis vedlegget 293770
Denne vokste jeg opp med sammen med en Radionette platespiller (Dual drivverk i Radionette kasse) og Radionette 2-veis 20l høyttalere (med Seas elementer) i tykk teakfiner..... Aner ikke typebetegnelsen på noe av dette. Hadde mye musikkglede av dette.Vis vedlegget 292987
Kan like godt begynne med noe av det grommeste fra Radionette, Soundmaster 75. Den står ikke så mye tilbake for samtidens Huldra 9. Designet er faktisk bedre, mener nå jeg.
Har en slik, jeg også. Fortsatt som ny og med veske, og for meg svært verdifull. Bare synd at FM etter hvert blir historie.Melder meg på her. Har to Radionette Explorer reiseradioer hjemme. Flott design og meget god lyd til reiseradio å være![]()
Samme tenkte jeg, men er ikke i markedet for slikt for tiden. Har egentlig det jeg trenger til å ha et dugelig oppsett i alle mine rom. Men det klør likevel litt... kanskje noe slikt burde sikres før det forsvinner? Kunne jo vært et ok utgangspunkt for kåken ved Viktoriasjøen i framtiden, for der kommer nok FM til å være i bruk i mange år framover.Løp og kjøp!!!Soundmaster 35 & 80 på Finn til 200 stk. Vedkommende har også diverse Radionette ht. De to receiverne ser fine ut.
Nei.. Den lever et behagelig og tilbaketrukket liv som hyllevarmer sammen med en pen SM 50.Nesten besynderlig likt, ja. Kan det ha vært en trend som startet....? Flotte radioer lenger oppe også. Setter mine i skammekroken visuelt i alle fall. Brukes den Combien?