RABATTLØRDAG!!

Vi har hatt TorskeTorsdag, RyddeFredag og nå får vi faktisk RabattLørdag!

Vi kjører 20% på all vinyl på lørdag!!!

Mange kasser ny vinyl satt ut i dag, så her finner alle noe nytt!!

Du finner oss i Verkstedveien 25A, 1424 SKI!!


B6918EA4-6295-4DE7-9889-CF362C62B863.jpeg
82C024D2-21D1-4767-86AF-8C4229567105.jpeg
56EA4AD6-BD90-4147-9FE1-CB87F5E26CE6.jpeg
B0E6A6F2-4D0D-45C3-96AB-B7D166CFA48C.jpeg
 

Kommentarer

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.565
Antall liker
34.156
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Er det noe karakterer fra dette stedet som planlegger en tur tro? Har liksom truffet Jørgen to ganger denne uken, hadde vært morsomt å hatt noen nye å snakke med.
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.619
Antall liker
3.733
Jeg kommer - med to strøkne vintage-forsterkere! (Quad 405 II og Dynamo St120).
 

Hifi&Vinyl

Bransjeaktør
Ble medlem
05.11.2021
Innlegg
253
Antall liker
1.820
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
11
Kjære folk!
Takk for godt besøkt RabattLørdag!! Og mange kjente hfs folk kom også innom! (Sikkert noen jeg ikke kjente (igjen) også :) Takk for besøket. Dere får gi dete til kjenne her om dere vil :)
Takk også til dere som tenkte dere skulle ta en tur :) Neste gang?
Neste uke er det vinterferie, men vi kjører på med åpent både fredag og lørdag :) Mer om det i en egen post :)
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.619
Antall liker
3.733
Veldig hyggelig å besøke HiFi-bedehuset i Ski (på Ski? Jeg sa til alle at jeg hadde vært på ski på lørdag). Veldig hyggelig vert, god kaffe og mye snacks å titte på. Etpar Sentralen-profiler ga seg også til kjenne. Fint å få satt ansikter på nickene.

Og ansamlingen av vinyl fikk undertegnede til å kjenne på angeren over å kvitte seg med den analoge delen av anlegget og samlingen.

Anbefaler alle genuint hifi-interesserte å ta seg en tur!
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.407
Antall liker
12.891
Jeg skulle egentlig møte deler av familien kl:15 på odden, men prioriterte å kjøre innom Jorwed for å lette etter vinylskatter i hyllene. Så familien fikk vente. Slemme mannen 🤭
Som alltid trivelig å komme innom Jorwed, skravle litt om hifi og vinyl, og ikke minst kjøre på med litt humor.
Gårsdagens tema var pick-uper skjønte jeg i det jeg skjente inn døra. Interessant.
Så ble 5 vinylskiver med til odden, nå behørig vasket og i ferd med å bli avspilt.
Jeg gliste godt av den "flygende te-kanne" skiva, men moro å ha i arkivet.
Dog bør man nok røyke et par godt brukte raggsokker for å få maks ut av skiva :LOL:
Gong liksom ;)
Takk for seg.
 
Sist redigert:

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.667
Torget vurderinger
23
Veldig hyggelig å besøke HiFi-bedehuset i Ski (på Ski? Jeg sa til alle at jeg hadde vært på ski på lørdag). Veldig hyggelig vert, god kaffe og mye snacks å titte på. Etpar Sentralen-profiler ga seg også til kjenne. Fint å få satt ansikter på nickene.

Og ansamlingen av vinyl fikk undertegnede til å kjenne på angeren over å kvitte seg med den analoge delen av anlegget og samlingen.

Anbefaler alle genuint hifi-interesserte å ta seg en tur!
Fanken også... hadde jeg visst at du skulle dit så hadde du fått lov til å befrakte legemet mitt til samme destinasjon!
 

Hifi&Vinyl

Bransjeaktør
Ble medlem
05.11.2021
Innlegg
253
Antall liker
1.820
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
11
Det er bare å dra frem almanakken (og anorakken? Ref Skitur osv :) )! @Sluket @BigSwifty @alle

Det ryktes om ett nytt konsept, Superlørdag, på førstkommende lørdag.

Noen snakket om å rydde plass til ett nytt storkjøp og rensking av vinyl før Hifi&vinyl skal berike en viss hi-fi messe med sitt nærvær :) Husk; du leste det først her!!

Velkommen uansett!!
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.619
Antall liker
3.733
Kommer ikke over alt det snackset jeg så da jeg var innom forrige helg! Og - i all mulig beskjedenhet, selvfølgelig - er jeg veldig nysgjerrig på hva hifi-nissene synes om mine blodtrimma dynaco st120 og quad 405II, hvis guru-Jørgen kobler dem opp. Selv sitter jeg her på fjellet med virtuell fotlenke og sender en lengselsfull hilsen til hifi-brødrene,

Kos dere med en ordentlig "Ski-tur" i helgen!
 

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.820
Link til alle artikler
71
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Påskestress?

Påskestress?

  • 6
I år som i fjor er vi her for deg! Vi holder åpent onsdag og lørdag i uken som kommer. 12-17. Onsdag håper vi å kunne vise frem mye «ny» hifi for dere og lørdag viser The Stig(tm)...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl fikk ett leserbrev…

Hifi&Vinyl fikk ett leserbrev…

  • 0
«Kjære Hifi&Vinyl. Nå har det vært mye snakk om vinyl den siste tiden. Hva med oss Hifi-Nisser?» Svar fra oss: - Kjære leser:
Fortsett
Bransjenyheter
Tusen takk til alle som besøkte oss på Oslo Hifi Show 2024!

Tusen takk til alle som besøkte oss på Oslo Hifi Show 2024!

  • 0
Nå er vi vel tilbake i butikken og i full gang med å gjøre klart til åpning torsdag!
Fortsett
Bransjenyheter
Stig at The wheel, Messeforberedelser og standard god stemning!

Stig at The wheel, Messeforberedelser og standard god stemning!

  • 16
Til glede for dere styrer The Stig skuta i plateavdelingen i dag. Jeg anbefaler alle om å be Stig om anbefalinger. Han er er levende leksikon ift musikkutgivelser :) Vi har så vidt startet...
Fortsett
Bransjenyheter
Regn, regn og atter regn. Best å …

Regn, regn og atter regn. Best å …

  • 0
fort. best å trekke innendørs! Vi har satt ut mye vinyl i dag. Vertigo Swirl samle plate, powermetal fra Anvil og Anthrax, Tesla, Return, Michael Jackson, Undertones, Queen, Visage, Simple Minds...
Fortsett
Bransjenyheter
We’re jazzing up the place!

We’re jazzing up the place!

  • 6
Da er vi klar for ny uke! Plater sorteres, settes i nye (!) hyller og støvsugeren går varm :) Vi sees! Jørgen Verkstedveien 25A, 1424 SKI 41603211
Fortsett
Topp Bunn