RABATTLØRDAG!!

Vi har hatt TorskeTorsdag, RyddeFredag og nå får vi faktisk RabattLørdag!

Vi kjører 20% på all vinyl på lørdag!!!

Mange kasser ny vinyl satt ut i dag, så her finner alle noe nytt!!

Du finner oss i Verkstedveien 25A, 1424 SKI!!

B6918EA4-6295-4DE7-9889-CF362C62B863.jpeg
82C024D2-21D1-4767-86AF-8C4229567105.jpeg
56EA4AD6-BD90-4147-9FE1-CB87F5E26CE6.jpeg
B0E6A6F2-4D0D-45C3-96AB-B7D166CFA48C.jpeg

Kommentarer

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.420
Jeg kommer - med to strøkne vintage-forsterkere! (Quad 405 II og Dynamo St120).

Hifi&Vinyl

Bransjeaktør
Ble medlem
05.11.2021
Antall liker
1.168
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
5
Kjære folk!
Takk for godt besøkt RabattLørdag!! Og mange kjente hfs folk kom også innom! (Sikkert noen jeg ikke kjente (igjen) også :) Takk for besøket. Dere får gi dete til kjenne her om dere vil :)
Takk også til dere som tenkte dere skulle ta en tur :) Neste gang?
Neste uke er det vinterferie, men vi kjører på med åpent både fredag og lørdag :) Mer om det i en egen post :)

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.420
Veldig hyggelig å besøke HiFi-bedehuset i Ski (på Ski? Jeg sa til alle at jeg hadde vært på ski på lørdag). Veldig hyggelig vert, god kaffe og mye snacks å titte på. Etpar Sentralen-profiler ga seg også til kjenne. Fint å få satt ansikter på nickene.

Og ansamlingen av vinyl fikk undertegnede til å kjenne på angeren over å kvitte seg med den analoge delen av anlegget og samlingen.

Anbefaler alle genuint hifi-interesserte å ta seg en tur!

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
11.562
Jeg skulle egentlig møte deler av familien kl:15 på odden, men prioriterte å kjøre innom Jorwed for å lette etter vinylskatter i hyllene. Så familien fikk vente. Slemme mannen 🤭
Som alltid trivelig å komme innom Jorwed, skravle litt om hifi og vinyl, og ikke minst kjøre på med litt humor.
Gårsdagens tema var pick-uper skjønte jeg i det jeg skjente inn døra. Interessant.
Så ble 5 vinylskiver med til odden, nå behørig vasket og i ferd med å bli avspilt.
Jeg gliste godt av den "flygende te-kanne" skiva, men moro å ha i arkivet.
Dog bør man nok røyke et par godt brukte raggsokker for å få maks ut av skiva :LOL:
Gong liksom ;)
Takk for seg.

Sist redigert:

Sluket

BS Aktør
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
86.996
Torget vurderinger
20
Veldig hyggelig å besøke HiFi-bedehuset i Ski (på Ski? Jeg sa til alle at jeg hadde vært på ski på lørdag). Veldig hyggelig vert, god kaffe og mye snacks å titte på. Etpar Sentralen-profiler ga seg også til kjenne. Fint å få satt ansikter på nickene.

Og ansamlingen av vinyl fikk undertegnede til å kjenne på angeren over å kvitte seg med den analoge delen av anlegget og samlingen.

Anbefaler alle genuint hifi-interesserte å ta seg en tur!
Fanken også... hadde jeg visst at du skulle dit så hadde du fått lov til å befrakte legemet mitt til samme destinasjon!

Hifi&Vinyl

Bransjeaktør
Ble medlem
05.11.2021
Antall liker
1.168
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
5
Det er bare å dra frem almanakken (og anorakken? Ref Skitur osv :) )! @Sluket @BigSwifty @alle

Det ryktes om ett nytt konsept, Superlørdag, på førstkommende lørdag.

Noen snakket om å rydde plass til ett nytt storkjøp og rensking av vinyl før Hifi&vinyl skal berike en viss hi-fi messe med sitt nærvær :) Husk; du leste det først her!!

Velkommen uansett!!

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.420
Kommer ikke over alt det snackset jeg så da jeg var innom forrige helg! Og - i all mulig beskjedenhet, selvfølgelig - er jeg veldig nysgjerrig på hva hifi-nissene synes om mine blodtrimma dynaco st120 og quad 405II, hvis guru-Jørgen kobler dem opp. Selv sitter jeg her på fjellet med virtuell fotlenke og sender en lengselsfull hilsen til hifi-brødrene,

Kos dere med en ordentlig "Ski-tur" i helgen!

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.168
Link til alle artikler
44
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Kaffe og prat?

Kaffe og prat?

• 17
I forbindelse med HCS bortgang åpner jeg dørene til butikken i morgen for de som ønsker å ta turen for litt prat og samvær. Når nære og kjente går bort kan dette utløse mange forskjellige...
Fortsett
Bransjenyheter
20% på plater, 5 for 100 og 🌞

20% på plater, 5 for 100 og 🌞

• 5
Som overskriften sier kjører vi 20% av på alle plater og 3 for 100 kategorien er blitt til 5 for 100 Gjelder torsdag og fredag. :) Husk at vi også alltid er på jakt etter fine platesamlinger og...
Fortsett
Bransjenyheter
Back on track, The Stig og sløy jazz.....

Back on track, The Stig og sløy jazz.....

• 0
Da er vi i gang igjen. Vi holder åpent som vanlig torsdag, fredag og lørdag denne uken. Torsdag ettermiddag/kveld har jeg med Stig på platerommet for de som ønsker å plukke hjernen hans for gode...
Fortsett
Bransjenyheter
Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

• 2
Vi er dessverre stengt på torsdag, men fredag (12-16) og lørdag (11-16) er vi åpen som vanlig. Vel ikke helt vanlig, Stig styrer skuta og er den som hjelper deg på din musikalske reise når du...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi holder dessverre stengt i dag.

Vi holder dessverre stengt i dag.

• 5
Vi holder stengt i dag, men er i full fart igjen i morgen kl. 11
Fortsett
Bransjenyheter
Tuesday Afternoon Tea, HFS Edition.

Tuesday Afternoon Tea, HFS Edition.

• 41
Vi åpner dørene på Dagsenteret for alle HFS´ere tirsdag 18. April kl 14 til 20! 20% på all vinyl i tillegg til kaffe, te og småkaker til alle! Er vi heldig blir det rullekake også :) Det kommer...
Fortsett
Topp Bunn