Skal kjøpe ny forsterker og ønsker meg en rørforsterker.Den skal drive et par Tannoy d700.De har en driftseffekt på 95db.Hvor kraftig bør den være?? :-/
Har fått den demonstrert. Førsteinntrykket var svært godt.Takker for gode svar.Jeg skal låne hjem en hybrid.En Dk design ref.mkIII.Har noen av dere prøvet denne???
Med mindre du tenker på noe a la 100w single ended, så vil dette gå dårlig. Gi D700 10w, og disse vil bli sugd opp,tygd og spyttet ut igjen på leting etter bedre mat.Du bør finne ut om en Single Ended klarer seg. Enkel og utrolig bra. Normalt ikke noe kraftverk i forhold til Push Pull, men med de høyttalerne du har er ikke stor effekt noe must.
Unison Research Unico har bra med krefter samtidig som den gir den gode rørfeelingen i mellomtonen. Kan ikke komme på noen bedre integrerte i denne prisklassen som kombinerer rør i preampdelen med transistorpower; skal jeg selge min så blir det til fordel for separate komponenter.Hvis du kan nøye deg med hybrid, så ta en titt/lytt på unison research. (Maxwell)