timc skrev:
Det er nok mulig, men du får den neppe godkjent av El-Tilsynet
Husk også å slå den av når du skal koble de til høyttalerne ;D
Lykke til! Tror det blir meget bra.
-Tim
Det er foreløpig bare eit tankeeksperiment, men kan bli sett ut i livet "ein vakker dag". Liten digresjon frå tech hjørnet: Liker generelt lyden frå elektrostat veldig godt. Er langt ifrå noko "gulløre"(kan ofte slite med å høyre forskjellar på ting som mange meiner er åpenbare), men noko gjer at lyden oppfattast som veldig behageleg for mitt øre. Det er mykje sannsynleg at eg ender opp med elektrostatar neste gong eg skal kjøpe høgtalarar.
Rhesus skrev:
Quadene skal i alle fall ha balansert signal, så hvis man vil kjøre direkte drift, så må man ha balansert utgangstrinn.
Har nok ikkje sett meg tilstrekeleg inn i dataene til div. panel, men det skal jo eigentleg ikkje være noko problem, skal det? Det blir bare dobbelt opp av alt. Men forvregningsprodukta vil vel ikkje bli like(og dermed etter det eg har lest; mindre "varm") i og med at det er forskjellar i røra?
bambadoo skrev:
Mener det er gjort i Japan med utmerket resultat. Klarer ikke å google det fram.
Google viare... ;D
Som sagt, dette er eit reint tankeeksperiment enn så lenge, men kan bli realisert før ein aner det
Men kor stor spenning (og effekt) kan ein oppnå med rør som er egna til audiobruk?