Rørbyggesett i Norge??

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.446
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Du har knapt bruk for Amp fuksjonen på et multimeter ;)
De fleste blåser sikringen og lar det bli slik.

Førsten

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.06.2011
Antall liker
32
Sant det, har aldri brukt det selv. Kanskje gjevt å lete snikstrøm i bilen??:)

Tenker mye om dagen; selge EC AW120 DMB og finansiere blokker (Embla, Emotiva etc) og en MAE-SET....???
Vil ikke selge EC da jeg elsker lyden og har alltid ønsket meg det, men jeg har sykt lyst på et prosjekt fremover senvinteren.

Oppi alt dette var det det j.... badet som må pusses opp og....

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
vil absolutt anbefale et ferdig kit.,det Det blir billigere enn å importere komponenter herfra og derfra med frakt osv. Vider er barnesykdommene luket ut. Motrons MAE SET burde passe bra. Hvis du bare skal ha en enkel rimelig pre og få uovertuffen støtte fra andre byggere på kjøpet bør du se på www.bottlehead.com...

I neste omgang kan man prøve litt selv, søk via duckduckGO.com så finner du dette:
http://www.shine7.com/audio/audio.htm

mvh
Sleiven

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.446
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
arne vegar skrev:
Sant det, har aldri brukt det selv. Kanskje gjevt å lete snikstrøm i bilen??:)

Tenker mye om dagen; selge EC AW120 DMB og finansiere blokker (Embla, Emotiva etc) og en MAE-SET....???
Vil ikke selge EC da jeg elsker lyden og har alltid ønsket meg det, men jeg har sykt lyst på et prosjekt fremover senvinteren.

Oppi alt dette var det det j.... badet som må pusses opp og....
Gjør ferdig badet først.
Så får du "fred" til å pusle med forsterkerbygging etterpå.

Førsten

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.06.2011
Antall liker
32
Har fått den første av 3 bøker fra Amazon, "Valve Amplifiers" av Morgan Jones.
Svært omfattende bok, står tilsynelatende det meste man har bruk for, men jeg synes den var litt vel rett på sak.
Kunne godt ha hatt et "introduksjonskapittel" så man får litt oversikt, denne er rett på sak med utregninger. Nå er det jo stortsett grei matte det lille som er, men jeg merker at jeg sliter litt med å følge med.

Vi får se hva de andre 2 bringer:)

Topp Bunn