PX7 S2 - nye trådløse hodetelefoner fra B&W

PX7_S2 (2 of 2).jpg

Bowers & Wilkins lanserer nye og oppgraderte versjoner av sine toppmodeller av trådløse hodetelefoner. De nye modellene kommer i tre ulike farger, og har flere tydelige forbedringer over forgjengerne PX7.

Den 8. juni var vi invitert til av Sound United til en digital presselansering av nye hodetelefoner fra Bowers & Wilkins, med sperrefrist 29. juni. Og gitt B&W sin track record innen både høyttalere og hodetelefoner der de seilte opp som vår desiderte favoritt i klassen helt trådløse IEM med PI7 som vi testet i fjor sommer, var det ikke til å unngå at denne lanseringen skapte over middels oppmerksomhet.

Selv om Bowers & Wilkins har produsert høyttalere i etter hvert alle segmenter i 55 år, er det bare drøye ti år siden de lanserte sine første hodetelefoner, og da med modellene P5. De ble overgått av P7 i 2013, en modell som etter hvert også kom i en trådløs utgave. Og for fem år siden kom de første blåtannmodellene i Px-serien, supplert av PX5 og PX7 i 2019.

B&W PX7 S2
Og det er nettopp denne sistnevnte trådløse toppmodellen PX7 som nå får en erstatter i PX7 S2. Og selv om det er godt mulig å se hvor PX7 S2 kommer fra, er det åpenbare forskjeller fra forgjengerne allerede i detaljutforming av designet. Et viktig akustisk designelement er at ne nyutviklede 40mm driverne drivene i PX7 S2 er vinklet forover, noe B&W lover skal gi en god lydgjengivelse. Det er også en slankere profil enn de utgående PX7.

Les hele nyhetsartikkelen om B&W PX7 S2 i Audiophile.no

PX7_S2 (1 of 12).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
584
Link til alle artikler
300
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: Sennheiser IE 600 - glitrende In Ear Monitorer som gransker musikken

TEST: Sennheiser IE 600 - glitrende In Ear Monitorer som gransker musikken

• 0
Tidligere i år lanserte Sennheiser et sett med In Ear monitorer som plasserte seg mellom IE 300 og IE 900. Det var med stor entusiasme vi takket ja til å teste et sett. Rett før påske lanserte...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Ray møter Beam Gen. 2 – Sonos-kannibalisme?

TEST: Ray møter Beam Gen. 2 – Sonos-kannibalisme?

• 0
I løpet av det siste året har Sonos lansert to nye lydplanker – en oppgradering av Beam, og den helt nye Ray som er litt som en attpåklatt i Sonos sitt lydplankesortiment. Vi har fått låne begge...
Fortsett
Audiophile.no
Om dempematerialer og ymist – Stig Arne si dagbok juni 2022

Om dempematerialer og ymist – Stig Arne si dagbok juni 2022

• 0
Byggjer du høgtalarar? Då er denne dagboka noko for deg: Dempemateriale for bruk i høgtalarkasser. Pluss Ymist, og ei sexy ølspalte. DEMPING AV HØGTALARAR Heilt sidan eg bygde mine fyrste...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 6-22. Ikke et snev norsk

Platesmaking 6-22. Ikke et snev norsk

• 1
Jeg har vanligvis en hovedoppmerksomhet rettet mot norske musikkutgivelser i mine platesmakinger. Denne gangen er det bare utenlandske utgivelser jeg har smakt på. Men fortvil ikke – det lages...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Wiim Mini – den lille giganten som stadig vokser

TEST: Wiim Mini – den lille giganten som stadig vokser

• 20
Wiim Mini har i løpet av det siste året seilt opp som en interessant streamerkandidat i budsjettklassen. Nederst i budsjettklassen for å være litt presis. Og da Hifisentralen inkluderte den i sitt...
Fortsett
Audiophile.no
Ingen agurkar i Audiophile.no! – Stig Arne si dagbok Mai 2022

Ingen agurkar i Audiophile.no! – Stig Arne si dagbok Mai 2022

• 0
Trass i sumar og agurktid har me samla litt stoff om NAD 3020, Rogers LS3/5A, Dali 7 og Yamaha NS 1000. Og litt tyrstedrikk i varmen; på slutten. Vedlikehaldsalderen I min alder er det mykje...
Fortsett
Topp Bunn