ptb`s vinylverden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    22.188
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    Klok av "skade" fra i fjor, så unnlot jeg i går å teste hoppet dere ser i på venstre side i nederste bilde :cool: . Ser det også nederst i bakken på det øverste bildet.
    Ved siden av spretthoppet så er det egentlig bare en kul, men det er jo jæ.... bratt ned etter den kulen. Hadde ikke så høy fart, men den var visstnok mer enn høy nok:oops: , så det ble et luftig langt (nok) svev. Det er kanskje bra for armer og bein at man blir mer og mer "pysete".
    Reiv i stykker deler av venstre kne for mange år siden - og det frister jo ikke akkurat til gjentakelse ;) .

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    93.711
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Hadde kanskje karakterisert som pysete som 20-åring. Nå går det under kategorien klok og fornuftig.………..det er i hvert fall min unnskyldning 😊

• Liker
    Reaksjoner: ptb

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    22.188
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    ^ Ja, perfekt for 2 hjul på Østlandet i dag. Flere bilder og film på nye FB-siden vår. God helg til deg og.

Sist redigert:

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    22.188
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    Noen firmaer har bedre service enn andre og tar ansvar om noe ikke går helt etter planen:).

Bestilte noen denim-vester fra Leatherick i UK, og da det ikke var noen bevegelse på trackingnr jeg fikk på 5 dager tok jeg kontakt med de.
    Det viste seg at det var gjort en feil mht booking av frakt, og de skulle rette opp. Dagen etter fikk jeg nytt trackingnr og da var det allerede bevegelse i forsendelsen. Som plaster på såret at leveringen da ble forsinket, fikk jeg tilbakemelding om at forsendelseskostnadene ville bli kreditert:cool:

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    22.188
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    Sommerens lille ferieutflukt fra hyttelivet ble en uke langs den Svenske vestkysten.

Dag 1 ble strake E6 ned til Båstad og 2 netter på Riviera Strand:
    IMG_5494.JPG

IMG_5491.JPG

Deretter kystveien opp til Marstrand med 2 overnattinger:

IMG_5499.JPG

IMG_5512.JPG

Så videre langs kystveien opp til Fjällbacka. Lang ferjekø ved Finsbo, da den ene fergen var ute av drift, før vi hadde en kort stopp i Lysekil:
    IMG_5515.JPG

Videre innom Smögen før det ble ytterligere 2 netter på Bryggan hotell i Fjällbacka:
    IMG_5532.JPG

IMG_5536.JPG

IMG_5528.JPG

Siste dag kystveien gjennom Grebbestad og kort stopp hos brodern's hytte på Stensvik v/Lökholmen før vi var tilbake på hytta på ettermiddagen.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    22.188
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    Sommertid er ikke Hi-Fi tid for min del. Den delen av hobby's og fritidsaktiviteter ligger "brakk".

Men, jeg registrerer at Haaland-effekten har gitt rekordomsetning på gulrøtter. Kanskje jeg skal avertere litt av egen produksjon, som nå er klar til å høstes :cool:
    IMG_5574.JPG

Snaut 14 dager før vi skulle på tidligere nevnte svensketur fin fruen sitt aller første flåttbitt noen sinne. Egentlig utrolig at hun har unngått det i alle år, men dette var en hissig liten tass av en nymfe, som resulterte i en runde med antibiotika. Dagen etter dette bildet ble tatt var det vesentlig større/værre - og med en tydelig hvit ring:
    Flåttbitt.JPG

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    22.188
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    Sommeren ellers?
    En del hytteliv har det vært.
    Og det har blitt en del turer på 2 hjul. Her, fra siste overnatting på en langtur:
    IMG_5573.JPG

Her, fra lørdagens Chopper Run:
    IMG_E5579.JPG

Så fikk jeg det for meg at jeg vil ha en liten samling eldre Ambassadeur sneller, fortrinnsvis i 5000-serien, i ulike farger. Fisker egentlig ikke nevneverdig, men moro å ha på hylla.
    Foreløpig har det kommet i hus 3 stykker (sort, grønn, gun-metal), som blir demontert, renset og smurt opp:

IMG_E5585.JPG

Følger da litt med etter også å få tak i en i rød, blå og champagne og brun. Særdeles dumt at Finn.no fant ut at det ikke lenger skal være mulig å legge inn Ønskes Kjøpt annonser ?!?

Musikk?
    Denne ble utgitt i ferien, så jeg får rote meg til å bestille et ex:
    1786363031973.png

Hi-Fi?
    Ikke mye som står på liste, men får forsøke å re-bestille skinnputer til FT-1, da forrige bestilling av ukjent årsak ble annulert. Og - mulig det blir en ny AT PU utover høsten.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn