PS Audio NuWave Phono Converter

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Innlegg
2.811
Antall liker
1.555
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
I jakten på ny fremtidig Riaa, så må mye utforskes på nettet. Jeg fant denne fra PS Audio, som ser veldig lovende ut. Jeg leste testen (vedlagt) og som virker svært lovende. Den kan brukes som ren Riaa med helt opp til 78 db gain (støysvak), masse dipswitcher til belastning, kan kobles sammen med høykvalitets DAC (også med lyden fra vinyl) og rippes fra vinyl til Mac/ PC.

Dette virker nytt og spennende, og PS Audio leverer sjeldent noe dårlige produkter...

PS Audio NuWave Phono Converter | The Absolute Sound
 

Vedlegg

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Innlegg
2.811
Antall liker
1.555
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Absolutt spennende, men det er vel primært en alt-i-ett boks med forsterker. Jeg har akkurat kjøpt ny rør-forsterker, så det er primært en god Riaa jeg ser etter:)
 

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Innlegg
2.811
Antall liker
1.555
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Norsk Audio Teknikk har den og har solgt 4 stk allerede. Koster kr. 16.400,- så relativ kostbar. Riaa-delen skal være meget bra, men det er mye annet i prisklassen. Men da får man ikke fleksibiliteten til denne.
 
T

TLN

Gjest
Dette er en spennende sak jeg måtte bestille i dag siden jeg kutter ut preampen og kjører DAC rett inn i effektforsterker.

Ser det er lenge siden det har vært aktivitet her. Noen som har gjort seg noen erfaringer med denne?
 
Topp Bunn