PS Audio GCPH Riaa. Låter dette?

hexachordia

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.02.2005
Innlegg
172
Antall liker
19
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
5
Jeg vurderer et PS Audio GCPH Riaa-trinn. Er det noen som har testet dette? Jeg er begeistret for de balanserte utgangene, rett og slett fordi forsterkeren min (BAT) låter bedre balansert og fordi jeg har xlr-kabler liggenede Nyprisen er 10000. Er den verdt det?
 

Nikko

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.03.2004
Innlegg
65
Antall liker
0
Hei, jeg har hatt en denne i hus nå noen måneder og kan bare si at dette er High End på billigsalg. Har hatt både DP riaa og BAT vkp5. Bat er noe feitere og fyldigere i bassen og har kanskje litt mere bunndrag, men er ikke så oppløst som psaudio. Psaudio og dp riaa har mange likhetstrekk, men den koster ca det dobbelte. Løp og kjøp.
 

hexachordia

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.02.2005
Innlegg
172
Antall liker
19
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
5
Takk for svar. Det er jo noen her på forumet som synes at DP riaa'n er kjip og analytisk selv om den har med mye informasjon i lydbildet. Jeg har Bat Vk-300 innebygd riaa foreløbig og det gir ikke det helt store..Jeg skal sjekke ut denne PS Audio GCPH..
 

O.P.K.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Innlegg
192
Antall liker
23
Pussig at dette med Ps-Audio GCPH Riaa kom opp akkurat nå. Senest igår bestilte jeg denne gjennom
Norsk Audioteknikk. Den skal brukes sammen med min PS -Audio forforsterker PCA-2,( separat strømforsyning ), Bryston monoblokker
7B SST og Proac D 80 høyttalere. Den skal erstatte Bladelius phonostage som jeg har hatt noen år.
Hvis noen er interessert i å kjøpe Bladelius, er den til salgs. Håper GCPH vil leve opp til forventningene.
Jeg har ikke hørt den.Jeg fikk tips for en tid siden at den er meget bra lydmessig og svært praktisk i bruk.

Mvh O.P.K
 

Nikko

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.03.2004
Innlegg
65
Antall liker
0
Jeg har også kjøpt min gjennom NAT, tok sjansen etter den gode testen i hi news, samt meget gode kritikker av psaudio dacen, førøvrig også i bestilling.
Dette er en knallgod riaa.
 
Topp Bunn