Pruduktanmeldelser

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Av og til kommer jeg over innlegg som etterlater meg i stor tvil.

Slik som for eks. ovenstående.

Hva er budskapet?

G

Gjestemedlem

Gjest
Det hele blir nok litt mer informativt om du legger med en link til den lite lovende omtalen. Eller i det miste forklarer hva en Bub er for noe for oss uinnvidde.

K

kathrine

Gjest
Hei!

Rett og slett et "useriøst innlegg" om "ingenting" ,for og "kanskje" få folk til og trekke litt på smilebåndet!

Det er jo morsom lesning at samtlige suber "dør" etter en stund!

Har du ikke humor eller er du bare en av de som på død og liv skal være seriøs hele tiden? :-[

Lag deg en god kopp kaffe og le litt av andre og deg selv, myk opp smilebåndet ;D

Vh

S

K

kathrine

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Det hele blir nok litt mer informativt om du legger med en link til den lite lovende omtalen. Eller i det miste forklarer hva en Bub er for noe for oss uinnvidde.
Buben er fikset og linken på plass,
Ikke rart at "oddgeir" ikke smilte, men nå har han jo en sjangs til etter å ha fikset kaffen! ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Ja da linken kom, og Bub ble til Sub, da er jeg med.

Kaffen var god den.

;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
De virker jo rimelig fornøyde tross alt. Godt gjort i grunn siden alle har problem med at de ikke funker...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Den suben der er slik at når du kjøper den så får de nærmeste naboene tilsendt en fjernkontroll. Når de er lei bråket tar de bare fram fjernkontrollen og slår den av! Ganske enkelt genialt enkelt! ;D

K

kbwh

Gjest
Jeg likte anbefalingen om å oppgradere med "optisk lyd kabel".

Toogethalvttusen er forøvrig øvre smertegrense for pris på en sub. Forresten var bub et bedre navn, Stikken. Jeg tipper at det er alt den kan si.

G

Gjestemedlem

Gjest
Valentino skrev:
Jeg likte anbefalingen om å oppgradere med "optisk lyd kabel".

Toogethalvttusen er forøvrig øvre smertegrense for pris på en sub. Forresten var bub et bedre navn, Stikken. Jeg tipper at det er alt den kan si.
Neida, i følge godt fornøyd bruker så 'joooomer' den. Hvis den bare hadde virket da.

O

OldBoy

Gjest
Dette er muligens hi-fi'ens svar på "tause Birgitte": produkter som gjør seg best uten lyd. Kanskje derfor eierne er så fornøyd når sub'ene deres omsider gir opp ånden.

:) :) :)

Ste-Reo.

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.07.2006
Antall liker
0
OldBoy skrev:
Dette er muligens hi-fi'ens svar på "tause Birgitte": produkter som gjør seg best uten lyd. Kanskje derfor eierne er så fornøyd når sub'ene deres omsider gir opp ånden.

:) :) :)
;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Den suben er neppe et produkt for folk som er god i rettskriving.

Topp Bunn