prosjekt sub

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • L

    Lars.N

    Gjest
    Ikke noe element? huff da hvilken type vil du bruke i kassa? Volum på kassa da? ser stor ut :)
     
    A

    audiosan

    Gjest
    ellementet vart bestilt først på torsdagen. regna itj med å vær ferdig så fort. he he.
    det blir peerless resolution 15. kassa e 125 liter minus ca 5 liter i avstivera :)
    ja den vart ikke nå liten lettvekter nei. ødelegge jo ryggen på å flytt den :) he he
     
    L

    Lars.N

    Gjest
    audiosan skrev:
    ellementet vart bestilt først på torsdagen. regna itj med å vær ferdig så fort. he he.
    det blir peerless resolution 15. kassa e 125 liter minus ca 5 liter i avstivera :)
    ja den vart ikke nå liten lettvekter nei. ødelegge jo ryggen på å flytt den :) he he
    Fant ikke peerless bassen i basen min kanskje den er litt utdatert har den et type nummer?
     
    A

    audiosan

    Gjest
    den e vanskelig å finn no. trur den e utgått. va fjerna fra sia te eltek no.
    virke som æ kjøpt landets siste ;D he he
     
    L

    Lars.N

    Gjest
    audiosan skrev:
    den e vanskelig å finn no. trur den e utgått. va fjerna fra sia te eltek no.
    virke som æ kjøpt landets siste ;D he he
    Fant den :) har du lengde pluss diameter på porter? sitter med noe software jeg leker litt med
     
    A

    audiosan

    Gjest
    ja. 2 stk 80mm. ska vær 350mm lang. men e bare 270mm enda :)
     
    L

    Lars.N

    Gjest
    Spiller element i to kammere (et forand å et bak element)??

    Dette er det jeg får med de få datane jeg har fra peerless pluss portene dine pluss kasse volumet ditt.
    Legger ut hva software sier selv om elementet etter hvert :)
     

    Vedlegg

    L

    Lars.N

    Gjest
    kasse øket til 156 l innvendig (litt rot i grafer hehe)
     

    Vedlegg

    A

    audiosan

    Gjest
    hmmm. programet æ brukt e ikke enig i den grafen der. he he. vi får sjå koss det faktisk blir i praksis :)
    det spille ikke i 2 kammer nei.
     
    L

    Lars.N

    Gjest
    audiosan skrev:
    hmmm. programet æ brukt e ikke enig i den grafen der. he he. vi får sjå koss det faktisk blir i praksis :)
    det spille ikke i 2 kammer nei.
    hehe morro prøve da vetu regnet ut til hifi å ikke morro faktor,ska tru hva den sier til høy gøy faktor.
    Blir jo ikke helt rett det her da jeg ikke har muligheten å sette bass mot gulv det forandrer jo litt på virkeligheten.
     
    A

    audiosan

    Gjest
    he he. du får prøv å finn ut ;D får bare håp alto forsterkeren klare å hold ellementet i tøylan da.
    men det bør itj vær nå problem :)
     
    A

    audiosan

    Gjest
    det spille nå hinsides rått. den spille overraskende kvikt te å vær 15".
     
    A

    atledreier

    Gjest
    Hehe! 15" er ikke trege, det er rommet som er tregt. Hvis frekvensresponsen er sånn noenlunde balansert vil det oppfattes som 'kjapt' og med trøkk, i tillegg til å gå kjellerdypt. Det er morro med sub! :D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn