Project

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
122
Torget vurderinger
9

Noen som har erfaring med denne spilleren.. har lyst på platespiller igjen.. Hadde rega rp 8 med Ortofon Cadensa red og Asr mini basis exlusive tidligere.. og likte lyden veldig godt
Har ikke råd til et så dyrt oppsett nå..
Hva tror dere jeg kan forvente av spilleren som jeg linket til, og kom gjerne med råd om pu og riia..

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
11.311
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Ingen erfaring med spilleren, men denne og tidligere 1Xpression modeller har fått masser av gode tester og skryt fra brukere.

Når det gjelder pickup er Audio-Technicas VM95 serie etter min mening "where it's at" når det gjelder glimrende lyd for (relativt) minimal pris. Velg den beste du har råd til, eller kjøp en av de billige og oppgrader stiften senere.

I samme gate er RIIAer fra Graham Slee fabelaktige i forhold til pris. Era Gold V er en fabelaktig MM-RIIA uansett pris, til ikke veldig mye penger, mens Gram Amp 2 SE er en veldig god MM-RIIA til veldig lite penger.

X

X186841

Gjest
Til å begynne med holder det lenge med den Ortofon 2M Silver som følger med den du linker til.

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
11.311
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Sikkert helt riktig; tenkte ikke så langt. Penger spart som kan brukes på en Era Gold V.

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
122
Torget vurderinger
9
Takker for tips, hadde en gang riia fra Graham slee... funket meget bra det, så jeg vet det er gode saker..får se hva jeg ender opp med etter hvert.

Topp Bunn