Project lanserer Debut Carbon!

ljudtema

Bransjeaktør
Ble medlem
15.11.2011
Innlegg
23
Antall liker
1


Project lanserer Debut Carbon!

Heldigvis er Project i konstant søken etter å gi enda mer lyd for pengene! Resultatet denne gang er Debut Carbon - førsteklasses budsjettspiller og betraktelig oppgradert versjon av Debut III.

Som navnet tilsier, ligger den store forbedringen i armen laget i karbon som både øker stivheten og minimerer intern resonans. Disse armene har til nå bare vært å finne i de dyrere modellene til Project grunnet produksjonskostnadene. I tillegg har man spandert på seg en enda tykkere og kraftigere tallerken for å minske wow & flutter og utstyrt motoropphenget med sorbothaneputer for å stabilisere og gjøre avkoblingen av motoren ytterligere stabil og effektiv. Den leveres i utsøkt høyglans lakk som standard i en mengde forskjellige farger og vil fortsette å være det designobjektet det er betraktet som. Denne må høres! Vi har testet den her på kontoret allerede og den gir utrolig mye lyd for pengene!

Carbon kommer i følgende varianter:

Debut Carbon OM 10 - Høyglans lakk og Ortofon OM 10 pick-up - veil. kr 3.250,-
Debut Carbon 2M Red - Høyglans lakk og Ortofon 2M red pick-up - veil. kr 3.750,-
Debut Carbon Esprit - Høyglans lakk, akryl tallerken og Ortofon 2M red pick-up - veil. TBA

Første versjonen med OM10 er allerede tilgjengelig hos utvalgte forhandlere og 2M red + Esprit versjonen kommer etterhvert.

Les mer her:

http://www.project-audio.com/main.php?prod=debutcarbon&cat=turntables&lang=en
http://www.project-audio.com/main.php?prod=debutcarbonesprit&cat=turntables&lang=en

Vennlig hilsen oss hos
Ljudtema
 

B3nd1k

Medlem
Ble medlem
10.10.2010
Innlegg
23
Antall liker
0
Spennende :) Kanskje denne kan være fin som min første platespiller!
Hvor får man kjøpt den?
 

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
788
Antall liker
276
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Audiomix skrev:
B3nd1k skrev:
Spennende :) Kanskje denne kan være fin som min første platespiller!
Hvor får man kjøpt den?
Ljudtema.
Står helt øverst ;)
Er ikke Ljudtema "bare" importør da?

Første versjonen med OM10 er allerede tilgjengelig hos utvalgte forhandlere og 2M red + Esprit versjonen kommer etterhvert.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Disse spillerne skulle være å få tak i mer eller mindre over alt, ja. Ljudtema er en god gammeldags importør.

Jeg har i hvert fall sett ProJect hos Oslo HiFiCenter, Soundgarden og Big Dipper i Oslo. Det er helt sikkert mange flere forhandlere også.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Hos Big Dipper i Trondheim også (strengt talt det eneste hifi-produktet som er å få kjøpt over disk her i byen, utenom Klubben og Soundgarden, siden det ikke finnes andre hifi-butikker for øyeblikket!)
Litt gøy at når jeg går inn på platespillersiden til Pro-ject har de en lenke til NRK Midtnytt's innslag fra Big Dipper om lp-en til Trondheimssolistene (hvis det ikke er pga IP-adressen min at jeg får det opp er Midtnytt bedre kjent i utlandet enn det jeg trodde :)
 

pellesmil

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.04.2005
Innlegg
1.699
Antall liker
350
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
4
B3nd1k skrev:
Spennende :) Kanskje denne kan være fin som min første platespiller!
Hvor får man kjøpt den?
Snakka med Øyvind på Lytterommet og han sa han hadde 2 på lager,
Han holder til på Flateby (Enebakk)

P.
 

ljudtema

Bransjeaktør
Ble medlem
15.11.2011
Innlegg
23
Antall liker
1
Hei alle sammen!

Vi har landsdekkende distribusjon av Project og selger kun via butikk. Debut Carbon vil være å få tak hos en forhandler nær dere i løpet av kort tid. Noen forhandlere har vært kjapt ute og fått tak i de første eksemplarene som kom inn til landet.

Vennlig hilsen

Isak Strand
Ljudtema
 
Topp Bunn