Program til å finne/fjerne filer jeg har to og flere av

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Satt igår å førte over filene mine til en ny ekstern harddisk, da den ene disken min krasha... Man må jo ha backup.

Men ser nå at oppigjennom tia så har jeg før over filer fra ripping, slik at jeg har en hel haug med duplikater. Med 1.6 terra så er det mye å gå igjennom mappe for mappe, for å finne de jeg har flere av.

Finnest det noe program som kan gå igjennom samlingen min og plukke ut de filene som duplikater. Slik at jeg sitter igjen med en fil av hver sang istandenfor 2 og 3 filer?
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.383
Antall liker
3.558
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Har du prøvd foobar2000, den har en funksjon som heter remove duplicates eller noe sånt.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Vidar, inne på Foobar2000 så finner jeg den muligheten du nevner, men den virker ikke som om den er aktivert da jeg ikke får lov til å klikke på den. Den er lysegrå, menst de andre mulighetene er mørke grå/svarte....
 

Eviledorf

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
1.381
Antall liker
1.044
Sted
Bergen
Med MediaMonkey kan du gjøre dette på flere måter: Can MediaMonkey help me find and delete duplicate tracks? - Powered By Kayako eSupport

Jeg har selv brukt dette programmet til å få slettet duplikater. Jeg valgte da en metode med å rapportere først for så å slette manuelt.
Har Mediamony også her en plass. Kan dette gjøres i free utgaven, eller må man kjøpe programmet. Vet du noe om det?
Jeg har selv Gold versjonen, men tror ikke dette skal være en av begrensningen i gratis versjonen.
 
Topp Bunn