- Ble medlem
- 03.12.2006
- Antall liker
- 2
...lar seg ikke gjøre. Jeg formoder at dette blir fikset etterhvert.
Støttes!...lar seg ikke gjøre. Jeg formoder at dette blir fikset etterhvert.
Er det satt noen dato for lanseringen eller?Vi er klar over det, men nå er det så mange små feil ute og går at vi ikke gidder å reparere mer før vi lanserer nye HFS som forøvrig er ferdig, men som i øyeblikket testes for feil og mangler. Lansering snarlig...
Nei, ingen eksakt dato, men vi er straks ferdige. Vi finpusser på noen småting, og regner med å være ferdig i løpet av uka eller deromkring.Er det satt noen dato for lanseringen eller?
Ok, hva skjermed DM-boksen når dere oppgtaderer vil meldingene der forsvinne eller?Nei, ingen eksakt dato, men vi er straks ferdige. Vi finpusser på noen småting, og regner med å være ferdig i løpet av uka eller deromkring.
Mvh
Høvdingen
Litt snevert å ikke få redigere sine egne innlegg syns jeg.Det er satt en tidsbegrensning på 0.4 dager for å redigere innlegg. Dette innlegget kan ikke lenger redigeres av andre enn Høvdingen.
Jeg skjønner at det kan virke slik, men det er veldig irriterende hvis en bruker begynner å redigere gamle innlegg. Det kan ødelegge gamle tråder, og det er derfor naturlig at det kun er mulig å redigere sine innlegg innenfor en viss periode.Litt snevert å ikke få redigere sine egne innlegg syns jeg.