Problemer med Outlook Express

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Mine datakunnskaper er nærmest symbolske, og jeg legger derfor fram mitt problem for de vidkunnige brukere av dette forum.
Jeg benyttet meg av min forskuddsbetalte 3-årige supportavtale med PC-leverandøren, og sendte følgende e-post:
Sitat
Da jeg kjøpte min nye PC hos dere i våres fulgte det jo med Outlook Express. I den senere tid opplever jeg følgende:
Jeg sender en e-post til en eller annen adressat. Denne adressaten klikker så på reply-knappen og sender et svar til meg. Når jeg så vil skrive ut alt dette, kommer ikke headingen på svaret med på utskriften. Dette betyr bl.a. at jeg i ettertid ikke kan lese av utskriften hvilken dato svaret ble sendt. Utskriften "går rett på" svarteksten uten avsender, dato og lignende.
Slik var det ikke før. Vet dere hva dette kan komme av, og hva jeg evt. kan gjøre for å få det slik det var før?
Sitat slutt
Leverandøren sier de ikke kan hjelpe meg, og ber meg kontakte Microsoft, som på sine nettsider jeg må kontakte leverandøren, siden programmet fulgte med da jeg kjøpte pc'en.
Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet?
Skriveren jeg benytter er Canon Pixma MP500.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.241
Torget vurderinger
2
Bytt til Mozilla Thunderbird.

Topp Bunn