Problem med CD-spelar Marantz CD6000OSE

edwardgreen

Medlem
Ble medlem
19.01.2013
Innlegg
7
Antall liker
0
Hei,

eg har skaffa meg ein brukt Marantz CD6000OSE som er 6-7 år gamal som oppfører seg litt rart. Eg skulle gjerne visst om det kan gå an å gjere noko med det.

Når eg speler av nokre nye cd-er/cd-er med tekstinformasjon (slik at sang-/albumtittel kjem opp i displayet på spelaren) kan det skje at den låser seg når eg skal skifte sang.

Det høyres ut som laseren går tilbake til startposisjon (same lyd som når eg trykker på eject). Etter dette reagerer ikkje spelare på nokon knappar. Korkje frå kontrollen eller fysisk på spelaren. Det einaste den responderer på er edit-knappen, som endrer om det er sang- eller albumtittel som kjem opp i displayet. Eject-knappen fungerer derimot, og dette er den einaste løysinga. Når eg då starter cd-en kan det fungere fint, men den kan også låse seg igjen. Det kan skje med ein gong, eller når eg skal skifte sang.

Eg har høyrd at finst ulike typar cd-ar, så her er nokre eksempel på cd-ar som eg har trøbbel med: Bob Dylan-cd-er, bla.a albumet som kom i 2012. (alle på Columbia). Eit nyare tom waits-album, utan tekstinformasjon, ga også ein gong meldinga "error" i displayet og låste seg.

På nett så såg eg på ei side at nokon hadde same problem, og nokon meinte at gamle Marantz-spelarar ikkje likte alle typar cd-ar:
Problem w/Marantz CD6000 OSE? - FixYa

Ein anna stad stod det om liknande problem ved å spele av cd-r (det har eg ikkje prøvd), og foreslår å gå laus med loddebolten:
http://wikhifi.wikispaces.com/Marantz+CD6000+-+CD-R+playing+error+bug+fix





Trur det det er noko eg kan gjere for å fikse dette? Eller må eg berre leve med det/kjøpe nytt?

Sett pris på alle svar!

Anders
 

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
3.009
Antall liker
1.127
Du kan jo i første omgang forsøke å rense laserlinsa?
etter 6-7år, skal du ikke se bort fra at det kan ha samlet seg litt ruskomsnusk på den.
 

BerntJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.401
Antall liker
185
Kjenner ikke denne i detalj, men du kan sjekke om laser-vognen glir lett i sporet. Brukte tynn olje på en gammel Sony og den ble bra. VH. Bernt
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Har hatt en Heart modifisert spiller som er basert på 6000. Samme problem, endte opp med ny laser (eller laser-pickup om du vil)
mener å huske at det ikke kostet rart heller. Ebay.

/jan
 

Bjørge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.01.2013
Innlegg
177
Antall liker
25
Sted
Vestfold
er kanskje ikke så relevant men...
i min tid så spilte jeg mye som DJ med en denonspiller.

og nå\r jeg kjøpte den ny (var en dobbel spiller med masse greier på) så var det mye rart med den, mp3 filer med cd text nektet den ene siden og spille av og noen ganger ville ikke cden ut osv.

men da kom denon med programvare opdatering.
det jeg prøver og si her det er at i en cd spiller så er det jo en slags programvare og noen "koder"
kanskje det er det som er feilen? isåfall er det garantert fler med samme spiller som har samme problemet.
 
Topp Bunn