Pro-ject 2Xperience. Nybegynner. Hva kan jeg forvente?

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Har den siste tiden vurdert om jeg skal kjøpe meg en vinylspiller, og har i den forbindelse lest litt om forskjellige spillere.
2Xperience fra Pro-ject ser ut som en aktuell kandidat. Prisen passer, jeg liker det estetiske og den har fått en del gode omtaler.

Pro-Ject 2Xperience Mahogny Superpack 2M Blue pickup, Evolution tonearm - bigdipper

Hvis jeg kjøper en slik, hva kan jeg forvente av lydkvalitet? Jeg har lite erfaring og mangler derfor grunnlag for å si noe om dette selv.
Jeg hadde for noen år siden en Rega P5 med Exact, men fikk aldri helt taket på lyden fra denne. Spilleren ble stående ubrukt og etter hvert solgt.

Jeg har hatt en opplevelse fra vinyl som har festet seg i minnet. På besøk hos en bekjent i Moss lyttet jeg til en Luxman PD310 med SME 309 og VDH MC10. Det ble nesten totalt hakeslipp. Selv om dette er noen år siden så husker jeg det som om det var i går. Dette var i hvert fall noe helt annet enn Rega spilleren. Meget dynamisk og detaljert lyd.

Hvor god er den PD310 spilleren i seg selv? Må man opp en slik arm og pu for å få noe i nærheten?

DSC00666.jpg
 
Sist redigert:

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.273
Antall liker
1.173
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Har selv en Rega P3 med Denon DL110 og Dino riaa. Synes det låter meget bra, bedre enn Vimp Hifi på det meste og dekker mitt behov fullt ut.

Det jeg har lest av sammenlikninger Rega /Project er at Rega har en varmere og feter lyd mens Project er mer nøytral og oppløst oppover. Det har vært noen tråder i det siste med Project eiere som synes det låter litt tampt. Hva du setter på av PU og Riaa har definitivt og mye å si.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Fikk en PM av en fyr også og han sa at Pro-ject låter lyst. Ble litt usikker da.

Eneste jeg vet nå er at jeg ikke likte P5'n jeg hadde, men at den Luxman spilleren var innertier.
Er ikke sikker på hva man kan si ut fra dette, hvis man i det hele tatt kan si noe som helst?
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.438
Antall liker
17.163
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
Ofte blir jo disse sammenlikningene gjort i forhold til spiller m/PU, da både Rega og Pro-Ject primært leveres m/PU. Hvor stor del av karakteistikken som da ligger i PU kontra drivverk og arm blir da vanskelig å få noe inntrykk av.

2xperience Classic i sk Superpack-versjon leveres med 2M Blue og det er en PU som er i den lysere og strammere delen av "nøytral". Søker man en varmere, mørkere, tyngre lyd er ikke det PU`n man fortrinnsvis bør velge. Men, spilleren i seg selv er fullt ut kapabel til dette.
 
X

X186841

Gjest
Pro-ject med blue er klarere i lyden enn de fleste Rega oppsett som er litt mer innestengt i forhold. Men har du ett velbalansert anlegg og bra Riia som passer til Ortofon får du mer engasjerende lyd enn Rega kan by på, etter MIN smak.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Takk for innspill Lgrons58.

2Xperience med Sumiko Blue Point 2 kan synes å være av interesse. 2Xperience kan jo leveres med 9CC eller 9CC Evo arm. Er Evo utgaven mye bedre?

Ellers har jeg fått tilbud på en Hanss Acoustics med RB303 arm og Ortofon 2M Black pu. 13200kr. Litt over hva jeg hadde sett for meg, men noen som mener noe om dette mot Pro-Ject spilleren?

http://www.norskaudioteknikk.no/Hanss Acoustics-t-10.html
 
Sist redigert:

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.438
Antall liker
17.163
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
Er Evo utgaven mye bedre?
Ja, så langt jeg har klart å lese meg frem til, så er 9cc Evo "mye" bedre. Det jeg videre har fått med meg er at flere har hatt god erfaring med å utstyre 9cc med et demperkit fra Oracle. Det virker også å være noe motstridene info hvorvidt 9cc Evo også burde vært modifisert på samme måte, eller ikke.
Det er vel neppe mange her inne som har sammenliknet disse 2 armene opp mot hverandre.
 
Sist redigert:
X

X186841

Gjest
EVO er en forbedring, så ville ikke kjøpt gamle armen hvis valg.


Pro-ject 6 PerspeX Evolution med 9CC Evolution arm 12 000

Ortofon 2M Bronze Nude, Fine Line Diamond 2 995

Dette er det beste jeg finner til pris på drøyt 13000.- Har aldri opplevd å ikke få prutet minimum 10% på Soundgarden ihvertfall.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Pro-Ject 6 PerspeX utgår nok.

Burde sagt det først, men jeg vil ha en spiller med klassisk look og aller helst trefinish.
Er ikke så glad i akrylspillere eller spillere som er "overdesignet"

Evo arm er notert!
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Hej SRM.

Du skal ikke forvente, at en ny top-spiller overgår den du hørte. (luxman, sme,vdh-mc10). Kun i pris.
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Ps. Jeg er heller ikke til acryl-spillere. De spiller "forkert".
Den sorte baggrund som altid kommer frem ved brug af vinylspillere, bliver med tiden meget trættende, og er nok i virkeligheden en gang farvelade.
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
ps.ps.
Mc10 kan stadig købes, og er i samspild med Mørch dp-6 (rødt armrør) aldeles virkeligheds-troværdig.
 
X

X186841

Gjest

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
ps.ps.
Mc10 kan stadig købes, og er i samspild med Mørch dp-6 (rødt armrør) aldeles virkeligheds-troværdig.
Ja, men den er jo ganske dyr. Forventer ikke å få så god lyd som fra Luxman komboen, men kanskje noe i samme gata?

Denne både ser nydelig ut og spiller flott, leveres også med en spesiell pick-up, Silver.
Har hatt den selv så kan gå god for att den spiller like flott som den ser ut.

Kåret til årets platespiller 2014 av High-Fidelity i polen og beste under 3000$ i Australia 2014 The Sound+Image Awards 2015 - This Years Awards

Pro-Ject 1Xpression Carbon Classic platespiller - Olive - Platespiller - Stereo

Pro-Ject 1Xpression Carbon Classic platespiller - Mahogny - Platespiller - Stereo
Den har jeg sett på. Liker designet og mahogny finishen. Men, prishopp opp til 2Xperience er jo ikke så stort.
Sikkert litt forskjell på disse? Forskjellig arm å.
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Ellers har jeg fått tilbud på en Hanss Acoustics med RB303 arm og Ortofon 2M Black pu. 13200kr. Litt over hva jeg hadde sett for meg, men noen som mener noe om dette mot Pro-Ject spilleren?

Hanss Acoustics T-10 - Norsk Audio Teknikk
Jeg har denne med Soundsmith Carmen PU, min første spiller så ikke mye å sammenligne mot. Er i hvert fall veldig fornøyd, oser kvalitet , armen er veldig god.
Låter varmt og behagelig uten å miste detaljer, foretrekker klart lyden her fremfor CD og Wimp HiFi.
Gikk for Valnut finsh.
Kjøpt hos NAT.
 

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.12.2013
Innlegg
2.907
Antall liker
4.417
Sted
porsgrunn
Torget vurderinger
14
hei jeg kjøpte nylig en project rpm 5,1 nå hadde jeg også veldig lite erfaring med platespillere generelt, og vet ikke hvordan den er mot den projecten du tenker på,
men jeg også tenkte på litt eldre luxman pd spiller før jeg endte opp med rpm 5,1 da jeg også er svak for det estetiske,
rpm 5,1 ble utstyrt med ortofon 2m red og koblet dette opp med sony tafa 777 es forsterker project riaa til ca 1500 og høyttalere bygd av danske frequence shop med scan speak revelator mellomtone og fountek cd 3,0 bånd diskant men ble direkte skuffa i forhold til den gamle denon cd spilleren dcd1460 i kombo dac magic dac
og projecten låt sparpt og unyansert i toppen samt dynamikken var grøtete
så følte den projecten var kilen på matching med andre komponenter egentlig,
men dette er bare min erfaring så langt :)

mvh
ivan
 

kopperud

Medlem
Ble medlem
13.08.2014
Innlegg
36
Antall liker
8
Sted
Oslo
hei jeg kjøpte nylig en project rpm 5,1 nå hadde jeg også veldig lite erfaring med platespillere generelt, og vet ikke hvordan den er mot den projecten du tenker på,
men jeg også tenkte på litt eldre luxman pd spiller før jeg endte opp med rpm 5,1 da jeg også er svak for det estetiske,
rpm 5,1 ble utstyrt med ortofon 2m red og koblet dette opp med sony tafa 777 es forsterker project riaa til ca 1500 og høyttalere bygd av danske frequence shop med scan speak revelator mellomtone og fountek cd 3,0 bånd diskant men ble direkte skuffa i forhold til den gamle denon cd spilleren dcd1460 i kombo dac magic dac
og projecten låt sparpt og unyansert i toppen samt dynamikken var grøtete
så følte den projecten var kilen på matching med andre komponenter egentlig,
men dette er bare min erfaring så langt :)

mvh
ivan

Jeg har selv en pro-ject RPM 5.1 med Ortofon m2 Bronze PU, jeg er meget fornøyd med denne spilleren (oppgraderte fra en pro-ject 1.3 med M2 Red PU) jeg føler denne spilleren fortjener en bedre PU en den som sitter på rett ut av butikken.

Det jeg kan anbefale er å kjøpe en akryl tallerken til den for å få litt strammere bass.;D
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Hej SRM.
På danske hifi4all er en luxman pd-121 til salg (3200kr)
Hvis du kombinerer den med f.eks sme-3 eller mørch up-4 (begge kan sikkert købes til omk. 2000kr stk) og smider en vdh mc-10 i frontenden, kan det måle sig med det bedste af i dag.
 

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.12.2013
Innlegg
2.907
Antall liker
4.417
Sted
porsgrunn
Torget vurderinger
14
hei jeg kjøpte nylig en project rpm 5,1 nå hadde jeg også veldig lite erfaring med platespillere generelt, og vet ikke hvordan den er mot den projecten du tenker på,
men jeg også tenkte på litt eldre luxman pd spiller før jeg endte opp med rpm 5,1 da jeg også er svak for det estetiske,
rpm 5,1 ble utstyrt med ortofon 2m red og koblet dette opp med sony tafa 777 es forsterker project riaa til ca 1500 og høyttalere bygd av danske frequence shop med scan speak revelator mellomtone og fountek cd 3,0 bånd diskant men ble direkte skuffa i forhold til den gamle denon cd spilleren dcd1460 i kombo dac magic dac
og projecten låt sparpt og unyansert i toppen samt dynamikken var grøtete
så følte den projecten var kilen på matching med andre komponenter egentlig,
men dette er bare min erfaring så langt :)

mvh
ivan

Jeg har selv en pro-ject RPM 5.1 med Ortofon m2 Bronze PU, jeg er meget fornøyd med denne spilleren (oppgraderte fra en pro-ject 1.3 med M2 Red PU) jeg føler denne spilleren fortjener en bedre PU en den som sitter på rett ut av butikken.

Det jeg kan anbefale er å kjøpe en akryl tallerken til den for å få litt strammere bass.;D
endte opp med å levere min tilbake da jeg måtte byttet ut så mye for å virkelig få det til å funke her hjemme :) og lp var ment som et lite ``kosttilskudd`` altså til kos utenom hoved riggen så følte ikke for å bruke så mye for å få vinyl oppe å gå akk nå men vil nok prøve vinyl senere igjen det må bare ikke erstatte hoved anlegget for min del:)

takker for tipset er nok mange slike små ting som kan gjøres for bedtydelige forbedringer :) og burde nok hatt et bedre riaa og kan jo hende project riaa-en heller mot det lyse\ skrikende og har ikke prøvd andre så kan ikke uttale meg der :) men med den innebygde riaa-en i sonyen låt det bare inneklemt :p og som sagt ikke sikkert ortofon 2m red var den rette pu for akk min rigg heller :)

ivan
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Ellers har jeg fått tilbud på en Hanss Acoustics med RB303 arm og Ortofon 2M Black pu. 13200kr. Litt over hva jeg hadde sett for meg, men noen som mener noe om dette mot Pro-Ject spilleren?

Hanss Acoustics T-10 - Norsk Audio Teknikk
Jeg har denne med Soundsmith Carmen PU, min første spiller så ikke mye å sammenligne mot. Er i hvert fall veldig fornøyd, oser kvalitet , armen er veldig god.
Låter varmt og behagelig uten å miste detaljer, foretrekker klart lyden her fremfor CD og Wimp HiFi.
Gikk for Valnut finsh.
Kjøpt hos NAT.
Det høres jo lovende ut. Hva spiller du på ellers?

hei jeg kjøpte nylig en project rpm 5,1 nå hadde jeg også veldig lite erfaring med platespillere generelt, og vet ikke hvordan den er mot den projecten du tenker på,
men jeg også tenkte på litt eldre luxman pd spiller før jeg endte opp med rpm 5,1 da jeg også er svak for det estetiske,
rpm 5,1 ble utstyrt med ortofon 2m red og koblet dette opp med sony tafa 777 es forsterker project riaa til ca 1500 og høyttalere bygd av danske frequence shop med scan speak revelator mellomtone og fountek cd 3,0 bånd diskant men ble direkte skuffa i forhold til den gamle denon cd spilleren dcd1460 i kombo dac magic dac
og projecten låt sparpt og unyansert i toppen samt dynamikken var grøtete
så følte den projecten var kilen på matching med andre komponenter egentlig,
men dette er bare min erfaring så langt :)

mvh
ivan
Alle erfaringer mottas med takk. :)
Det kan jo være at både RIAA og pu har mye av skylden for din opplevelse? Eller at spilleren ikke er korrekt satt opp? Eller at du har for høye forventninger?
Jeg vet ikke, men jeg er også litt redd for å bli skuffet.
 
X

X186841

Gjest
Jeg liker heller ikke 2M Red , men Silver hadde mer dynamikk og sprut.
Koblet den på en Pioneer A-70 og det var ihvertfall full klaff.
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.273
Antall liker
1.173
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Redd for å bli skuffet - da kjøper du brukt, så kan du selge igjen for samme pris...
 
Sist redigert:

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Hej SRM.
På danske hifi4all er en luxman pd-121 til salg (3200kr)
Hvis du kombinerer den med f.eks sme-3 eller mørch up-4 (begge kan sikkert købes til omk. 2000kr stk) og smider en vdh mc-10 i frontenden, kan det måle sig med det bedste af i dag.
PD121/131 er bedre spillere enn PD270-290 spillerne, ikke sant? Men, PD300 og opp er igjen bedre enn PD121/131?

PD121 ser fin ut, om ikke helt i samme liga som 300 spillerne. Men dette er vel mye Micro Seiki spillere?
Hva med de gamle Micro Seiki? Ligger noen til salgs på ebay.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Ligger to Kenwood KD500 på børsen her. En med RB300 og en med SME 3009. Begge til 3000kr.

Er dette noe som er bra saker?

Edit: den med RB300 har Benz Micro Gold.
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Hej SRM.
pd-121 er inte bare bedre end 270-90, den er bedre end mycket,mycket mere. Men den når ikke pd-300 eller pd-310, som dog er en nedgradering i forhold til pd-300.
Motoren på pd-121 er fra Technics.
Med hensyn til Micro er det mere ddx(dqx)-1000 end ddx-1500 du skal eftertragte.
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.438
Antall liker
17.163
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
Den har jeg sett på. Liker designet og mahogny finishen. Men, prishopp opp til 2Xperience er jo ikke så stort.
Sikkert litt forskjell på disse? Forskjellig arm å.
Jeg hadde i hvertfall glatt betalt det mellomlegget for å gå opp til 2xperience Classic m/9cc Evo-arm.
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Hej SRM.
Ja.Kenwood med SME 3009 er bra saker, dog uden at nå op til luxman pd-121
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Etter litt vurdering har jeg bestemt meg for å kjøpe ny spiller. Det er rett og slett fordi da har jeg mulighet til å velge ønsket finish, og så er det litt ekstra gøy å kjøpe noe som er helt nytt. :) Japansk vintage spiller kunne jeg godt tenkt meg å ha, men det får evt bli senere.

Etter litt frem og tilbake har jeg kommet frem til to spillere som det står mellom. Selv har jeg vanskligheter med å bestemme meg. Prisforskjellen er stor, men hvordan er det med kvalitetsforskjellen? Er den også like stor?

Spillerne er begge fra Pro-Ject. 2Xperience Evo og Xtension 9 Evo er de det står mellom.

Pro-Ject 2Xperience Carbon Classic Platespiller - Mahogny - Platespiller - Stereo

Pro-Ject Xtension 9 Evolution platespiller - Mahogni - Platespiller - Stereo

2Xperience i linken der har 9cc arm, mens den jeg snakker om har 9cc Evo arm. Det er samme som Xtension 9 spilleren har, og 2Xperience koster da 10000kr.

Med 2Xperience følger det en Ortofon 2M Blue.

Med Xtension 9 følger det ikke PU, og jeg er nok nødt til å vente en mnd med både RIAA og PU hvis jeg kjøper denne spilleren.

Noen som har noen tanker om disse to opp mot hverandre? Er forskjellen stor?
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Er det ingen som mener eller synser noe om dette?
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jeg har skrytt mye av pro-ject selv, og føler jeg har fått mye ut av min oppråna Debut, men når budsjettet er 17.000 må jeg med all mulig respekt si at det er mange andre, kanskje mer spennende alternativer å vurdere. I alle fall hvis man er litt jålete. ;) Har du sett på Michell Gyro SE, VPI Traveler eller Nottingham Spacedeck, f.eks?

Edit: Så posten om "klassisk utsende" nå, så da er kanskje ikke akkurat disse så interessante.
 
Sist redigert:

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Ja, det er nok sikkert mange andre spillere som er mer spennende og burde vært vurdert. Men jeg er ganske fastlåst ang designet.

Selv om jeg har mest lyst på Xtension 9 så tror jeg at jeg kommer til å velge 2Xperience. Jeg driver med noen DIY prosjeketer som skulle blitt ferdig etter hvert, og da trengs det penger der også. Prioritering og prioritering...:p
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Begge er absolutt pene spillere, som helt sikker vil fungere mer enn tilfredsstillende.
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.438
Antall liker
17.163
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
Selv om jeg har mest lyst på Xtension 9 så tror jeg at jeg kommer til å velge 2Xperience.
Vi har jo utvekslet noen PM rundt dette, der min anbefaling er Xtension 9. Rett og slett fordi det er en bedre spiller, men.....

Det som i praksis skiller (sånn i grove trekk) er en litt kraftigere motor, tyngre plinth, tyngre og mer "død" tallerken og bedre dempeføtter (magnet).
Dette vil i praksis tilsi en (potensielt) mer stabil gange samt noe bedre demping/avkobling som vil gi PU/stift noe bedre arbeidsbetingelser. Hørbart? - Helt sikkert, men om det for deg er verd omtrent 10K mer, se dèt er en annen sak. Det alternativet du virker å ende opp på er slett ingen dårlig spiller det heller:)
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Ja, har jo mest lyst på Xtension 9. At den er en del bedre tviler jeg ikke på. Hvor mye bedre den er for meg i forhold til 2Xperience er vel ikke mulig å svare på uten evt å teste selv. Noen ganger må man bare ta en avgjørelse. Har ikke klart å bestemme meg enda. Tenke på det til Mandag i hvert fall. :)
 

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Innlegg
2.811
Antall liker
1.555
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Skjønner jeg det rett når Xtension 9 koster ca. 17.000 kr, og da følger det IKKE med PU? Vel, i den prisklassen er det jo endel å velge i. Personlig hadde jeg mye heller gått for den Dr. Feickert Woodpecker med Jelco 750D og DV-20xL som ligger til 20.000 kr på torget her inne.

Jeg tror jeg også heller ville gått for en Rega RP8 til samme pris. Med riktig PU på denne (eksempelvis en Ortofon 2M Black) så tror jeg du ikke blir misfornøyd. Dessuten er det mye oppgraderingsmuligheter med Rega, og er nok også mer lett-solgt den dagen du skal kvitte deg med den...

Eller en Michell GyroDec, som jeg hører skal spille aldeles glimrende med en Rega RB-300 arm.

Mitt tips er å kjøpe brukt i prisklassen mellom 15-22.000 kr. Da få du ekstremt mye godlyd for pengene. Vær tålmodig, og heller vent til du finner DIN spiller:)
 
Sist redigert:

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Hei ChrisAndre.

Det er sikkert velment, men at det blir ny og ikke brukt spiller er allerede bestemt. Jeg starter en prosess, og går svært sjelden tilbake på de valgene jeg tar.

Om du har lest tråden vil du nok også finne at Rega ikke er veldig aktuellt.

Michell Gyrodec tilfredstiller neppe kravene til tidligere beskrevet estetikk. :)

At spillervalg blir mellom de to som er nevnt lenger opp er nå bestemt. Hvilken avgøres til uka.

Edit: Ikke missforstå. Jeg setter pris på anbefalinger, så takk for det.
 
Sist redigert:

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Innlegg
2.811
Antall liker
1.555
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Alt i orden:) Kun tips i beste mening. Og derfor jeg nevnte Rega RP8 m/ 2M Black var at det er noe helt annet enn en P5 m/ Exact:)

Michell har jeg forståelse for. Veldig spesielt design.

Og, så klart det er artig med noe nytt. Lykke til og håper du poster noen inntrykk og bilder når spiller er i hus:)
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Du har helt sikkert rett i at Rega RP8 er noe helt annet enn en P5, men lysten på Rega er liksom ikke helt tilstede. Lyst til å prøve noe annet. :) Dessuten er jeg ikke helt med på Rega's filosofi om lav masse.

Kommer til å poste hvilken spiller jeg velger og hva jeg synes om den. :)
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.273
Antall liker
1.173
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Så du bare spør og spør til noen støtter dine valg da :confused:
 
Topp Bunn