Hvor kan jeg finne priser på JmLab / Focal høyttalere?
Hifi Huset har ikke akkurat verdens mest informative nettside..
|
Hei!Hvor kan jeg finne priser på JmLab / Focal høyttalere?
Hvor bor du da?Takk skal dere ha!
Jeg har hørt at man nesten må møte opp i butikken med penga i hånda for å få kontakt med han derre André-mannen.. Litt vanskelig når man bor litt for langt nord for tida.. :![]()
Takk skal dere ha!
Jeg har hørt at man nesten må møte opp i butikken med penga i hånda for å få kontakt med han derre André-mannen.. Litt vanskelig når man bor litt for langt nord for tida.. :![]()
I Trondheim..Hvor bor du da?
Hei!Takk skal dere ha!
Det er sikkert, han lover å ringe, men sjelden det skjer gitt. Tror det er ganske så travelt hos den karn til tider ja.Andrè mangler en ting, og det er å gjøre det han lover når han sier "jeg ringer deg tilbake"Men mannen gir ekstremt gode priser og gir service, han har f.eks vært her oppe og montert og justert 4 ganger (med overnatting). Men nå har jeg ikke hjemmekino, men stereo, og har gått over til andre merker som for meg lyder bedre
![]()
Dette stemmer nok ikke!!! Var innom der på fredagen, fikk demonstrert 1037 uten at jeg ba om det engang, men jeg hadde selvfølgelig ikke noe imot det ;D Fikk dessuten lånt med meg masse utstyr hjem (flaks jeg hadde med stasjonsvognen), for han skulle jo på ferie i to uker og da var jo ikke noe vits å ha en masse utstyr bare stående der. Dette er Andre i et nøtteskall :Takk skal dere ha!