Prisøkning

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
Registrerer at Klubben har skrudd opp prisene på Denon pickupene.Ser nå at en DL304 koster 5k:eek: en DL 110 koster nå 1798,-noe som er mer enn hva DL160 kostet for kort tid siden før den gikk ut av sortimanget. DL 103 har steget til 2300,-.
Er det helt slutt med den tida da klubben påstod at de var inntil 30% billigere på grunn av egenimport.Jeg ser at de pickupene jeg har listet opp er billigere utenfor Norge.Selv om dette er gode pickuper så er der jo en grense for hva de kan tåle prismessig.

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.488
Torget vurderinger
13
"Klubben" er ikke hva den engang var, kunstig høye priser på endel produkter. Kan lønne seg å sjekke utlandet før du kjøper noe der er mine erfaringer.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Denon er vel en ebay-vinner, tyskerland er ikke så langt fra Noreg.

Y

ymir

Gjest
hei
Har ikke handlet der de siden ca. 86.deres prispolitikk endret seg radikalt samt en direkte horrible oversettelser av en NAD test sa at disse folkene mangler totalt etiske og moralske retningslinjer ang. forretningsdrift.

Vis forbrukermakt.Slutt og handle derfra og rader det vekk som forhandlere av audioutstyr på det norske markedet.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Det er vel den gamle historien om at salget gikk så bra at man ble fristet til å øke prisene og senke kvaliteten. Klubben er ikke lenger noen underdog, de er en av de få hififorhandlerne her til lands som kan koste på seg store butikker i alle de viktigste byene.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Synes å huske at mine DL304 kostet 1998,- men det kan være noen hundrelapper fra eller til. Tror jeg kjøpte tre totalt. Men det er jo tyve år siden... de var gode i noen armer dengang, men det er gamle pickuper det der, og nokså forbigått av moderne uansett imo, så de selger vel mest på fordums glans vel.
Nuvel, har en eller to av mine ennå, så da kan jeg sikkert selge de uten nevneverdig tap dersom jeg viser til nypris av idag :)

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
361
Sted
Nesodden
Torget vurderinger
2
Ved en liten sjekk på Denons tyske sider viser at en DL-103 koster €299 og en DL-304 er på €649, det tilsvarer sånn circa 2390 kroner respektive 5190 koroner, så jeg antar at prisøkningen skyldes Denon sentralt og ikke Hifiklubben. Trist er det likevel.

Topp Bunn