- Ble medlem
- 17.05.2005
- Antall liker
- 3
Eier den!
Stemmer det!Noen som vil selge?
Har veldig lyst til å prøve denne..
Leser i maualen at ved å montere en jumper innvendig på kortet kan man få høyere gain også.
Lurer litt på om det ikke var et savn etter en innstilling til da den ble prøvd på en Lyra Titan. :-/Er det nok gain for low output MC PU'er? Eller må en bruke step-up?
La oss håpe det!Messa kommer jo til Molde nå til helga,så der får jeg kanskje låne eksemplaret med meg hjem? HFC-butikken i Molde har det ikke på lager iallefall..
Da er det bare å handle................Skader vel ikke å prøve en annonse på bruktbørsen......
Det er lov å håpe.
Noen som har gjort det tydeligvis..Da er det bare å handle................
http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb2/YaBB.cgi?board=news;action=display;num=1160070924
Noen som har gjort det tydeligvis..
Hva er nyprisen på denne saken?
Det er det nok ja!![]()
Får jo håpe at du finner et for det kan bli moro å teste de mot hverandre, for det sies/skrives at Audiolab sin er veldig bra. ;Dhehe.....Ja tror da det.
Tenkte å prøve et Audiolab 8000 PPA også,hvis jeg greier å finne et. Og så selge det jeg ikke liker. Det jeg har nå,Gram AmpII SE blir nok sannsynligvis solgt uansett. Og Ortofon step-up'en også.
Hvor mye vil du gi da??Hva må man gi for en brukt Primare R20 i disse dager....?
Jeg tror han bare tuller med ossFalt ikke Primaren i smak bobolav?
Og hvorfor?
Mvh Jan I
Jeg pleier ikke å tulle ;D ;DJeg tror han bare tuller med oss
Vel JEG lar meg ikke lure! (2500,- da om den er i god stand...)
Primaren er bra den.Falt ikke Primaren i smak bobolav?
Og hvorfor?
Mvh Jan I
Det sier alle....Nei, kommer ikke til å forlate heimen med det første.
HeiPrimaren er bra den.
Kan du fortelle meg kvalitetene til armene på DIY spilleren din?
Og hvem foretrekker du?
Akkurat! Må jo være gøy uansett med tre armer på samme spillerHei
Dette er forså vidt tre helt forskjellige armer
SME III armen er helt lett og integrert med et Ortofon OM30 pickup (med OM 20 nål) Liker ikke disse OM sakene no særlig
Thorens armen er litt tyngere og her har jeg på en Shure pickup nå (med NOS 91 nål)
Rega 300 armen har påmontert michell lodd og en Kontrapunkt A pickup.
Så en ser jo at sistnevnte koster atskillig mer enn de to andre,derfor ser jeg ikke de helt store sammenligningene. Regaen spiller best (selvfølgelig... )
Har prøvd shure pickupen på SME III armen (ikke den integrerte) og den spilte vesentlig bedre i denne armen enn Thorensarmen.
Thorensarmen skal byttes ut med en Mørch UP4 arm jeg har liggende, og så får jeg se om jeg prøver den 12" projectarmen jeg har etterhvert (må lage nytt armfeste da)
PS: må vel si at jeg har kjøpt alt dette brukt (foruten techno loddet og origin settet)
Har egentlig litt lyst på en Dynavector eller en SME V arm, men synes disse er litt for dyre for meg.
( Får se om jeg ramler over no brukt)
Mvh
Ja å bedømme egne DIY ting ..... HMM...Akkurat! Må jo være gøy uansett med tre armer på samme spiller
Spilleren: Hvor god er den?
Nei, min hadde du fått under halv pris.Det sier alle....
Tror faktisk man skal kunne få en brukt Primare RIAA for halvparten av nypris. Men kanskje ikke din![]()
Det har du sikkert grunn til å være.Ja å bedømme egne DIY ting ..... HMM...
Vil si meget bra, tror en kan ha svindyre armer og pickuper på denne uten å gjøre seg til skamme.
Er fornøyd jeg;D
Mvh
UNDER halv pris?Nei, min hadde du fått under halv pris.![]()
Tydeleg at Mikael Bladelius står i spissen for designet hjå Primare her (hit me if I´m wrong!). Mykje likt phonofixen han óg har designa. Hadde vore glimrande om også denne hadde hatt utvendig impedansejustering - genialt. Det er heldigvis derimot enkelt å fjerne topp-/sidelokket på den. Ligg nok høgare på brukten enn R20, men om ein er på jakt etter brukt riaa, har eit budsjett på 4.000,- eller så, og likar designet på R20, burde Phonofix ikkje vere heilt uaktuell.Her er noen bilder fra innsiden på min:
![]()
![]()
Skal være ok komponenter her også....