Vel :

Da Audio Reasearch kom med sin CD 3 het det at de mente rør var helt bortkastet i en cdspiller, så kom cd 7 med rør ???.
Jeg har en dac med to helt separate kretser en med rør og en med solid state ,klarer ikke å høre forskjell, godt da i etterkant å lese at det klarte heller ikke (tror det var Michael Fremer) etter 4-5 timers intens lytting, selv om han gjerne ville at rørkretsen skulle være best (hvorfor i all verden det :

)
Rør i utstyrsrekken kan lyde bra det, men det blir jævla tull og hevde at det (absolutt) må til dersom det er "musikken" som teller.
Hørte på tre anlegg på demo på OHFC sist onsdag, to med SS og et med rør, der og da lød røranlegget dårligst i mine ører (TA+) som selvføgelig kan ha flere årsaker siden det ellers var tre forskjellige anlegg OG ht. (røranlegget spillte på de helt nye (prototype) Virgo 5, som muligens ikke var nok innspillt.)
Jeg har ganske nylig fått prøvd Cary 306 (MKII Sacd) jeg syntes det spillte musikk som bare rakkern jeg, og som sagt min egen MFKW25DM evner jeg ikke å høre forskjell på de to kretsene.
Selvfølgelig kan denne PL være en god musikkformidler, det er ikke slik jeg mener innlegget

Mvh.KW
Edit: Legger til at jeg i vinter hadde en pre og en effekt fra Prima Luna og de overbeviste når det kom til byggekvalitet og "stillhet" likevel ingen god match mot Cremona, bedre da med Focal 1007 (imo) (men fy faan så varmt det ble der nede i kjellern, nå hjalp jo også PP til med det siden PL ikke er noe høyeffektive komponenter og PP måtte jobbe litt ekstra :