PrimaLuna nå hos DACAPO HIFI!

PrimaLuna har siden 2003 produsert høy kvalitets rør forsterkere. De har fått meget gode omtaler i tester verden over.
PrimaLuna har en lydkvalitet som DACAPO HIFI er stolt av å kunne presentere sine kunder!
Alle forsterkere forbinder komponentene med høykvalitets kabler, for best mulig signaloverføring og holdbarhet.
Du trenger ikke lenger justere bias, da det skjer automatisk.
Heller ikke lure på om ett rør er moden for utskifting, LED lyser opp og forteller deg at det må skiftes.
For øvrig blir alle PrimaLuna forsterkere levert med kvalitets rør, og konstruksjonen sikrer lang levetid på rørene!
Alle forsterkerne kan brukes med BÅDE EL34 og KT 88 rør. Noen også med 120 rør.
Du kan også koble flere av forsterkerne i pentode eller triode via fjernkontrollen.

Produkter; PrimaLuna I Tube Amplifiers

Test av EVO 300 Integrert forsterker av Ken Kessler; PrimaLuna EVO 300 Integrated Amplifier | Hi-Fi News (hifinews.com)


Vh Jørgen Gustavsen
 

Vedlegg

Kommentarer

Prebs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2013
Innlegg
159
Antall liker
45
Noen med erfaring som kan beskrive hvordan Primaluna Pre EVO 400 gjør seg opp mot Audio Research feks LS28, i lydsignatur og opplevelse?

Spennende produkter det her....
 

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Innlegg
389
Antall liker
1.142
Torget vurderinger
3
Noen med erfaring som kan beskrive hvordan Primaluna Pre EVO 400 gjør seg opp mot Audio Research feks LS28, i lydsignatur og opplevelse?

Spennende produkter det her....
Hei tror Roy Ervin har testet begge ( Stereo+)
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.766
Antall liker
50.395
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
EVO 400 pre overgår LS 26 med god margin,LS 28 har jeg ikke hørt så det kan jeg ikke uttale meg om. Men EVO 400 danket ut preamper som er vesentlig dyrere i mitt oppsett. Faktisk den beste preampen jeg har eid😉.
 

Informasjon om bruker

daCapohifi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
94
Link til alle artikler
29
daCapohifi sine annonser
Bransjenyheter
Takk for besøket på hifimessen.no!

Takk for besøket på hifimessen.no!

  • 0
For den som ikke var der, eller ønsker en ekstra lytt kjører vi USHER ML 801 høyttalerne maksimalt oppstilt på vårt Reference anlegg. Velkommen for demo hos DACAPO HIFI! ML-801 – USHER...
Fortsett
Bransjenyheter
USHER ML 801, Nyhet!

USHER ML 801, Nyhet!

  • 2
Denne høyttaleren erstatter Compass Dancer CP 8571. ML 801 bruker den samme Karbon fiber\papir 8 trommeren og er også en 3 -veis høyttaler. Kabinettet er bygd opp av flere lag og ulike materialer...
Fortsett
Bransjenyheter
Julen kom tidlig i år!

Julen kom tidlig i år!

  • 11
Ny høyttaler fra USHER! Nytt design, nye elementer. Første lytt opp av esken var imponerende. Står nå på butikken og spiller. Fortsettelse følger, vh Jørgen
Fortsett
Bransjenyheter
LP Plater +SEAS bok +Frakt- Tilbud!

LP Plater +SEAS bok +Frakt- Tilbud!

  • 0
Pakke 1 Signert Anette Askvik "Liberty". Topp musikk, meget påkostet produksjon, 2 Lp 45 rpm, lydkvalitet i aller ypperste klasse! + SEAS 70 år jubileums bok innbundet 80 sider+ Norges pakke til...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi har den; Yamaha AS 3200!

Vi har den; Yamaha AS 3200!

  • 0
Med de nye high- end produktene er Yamaha etablert og akseptert som en ledende high end produsent! Nominert til "Golden Ear Award" i Absolute Sound, kjempe tester verden over, og ikke minst...
Fortsett
Bransjenyheter
USHER SD 500DMD

USHER SD 500DMD

  • 8
Prisen er nesten bare for DMD diskantene alene. Dette er høyttaleren for den seriøse lytter som ønsker nøytralitet, mengder med informasjon og stort perspektiv! Spiller fra 45-40Khz innenfor...
Fortsett
Topp Bunn