Premiere- og demodager hos Soundgarden Oslo 13-14 oktober

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • AW300M-pair-front-white-reflection.jpg

    I forbindelse med kommende helgs mange spennende aktiviteter i Oslos HiFi-butikker, så krydrer Soundgarden helgen med storfint besøk fra Electrocompaniet!
    Du kan fredag og lørdag få snik-lytte til den nye mono effektforsterkeren AW 300 M som lanseres senere i år.
    Et par av disse kobles opp sammen med de fantastiske Sonus Faber Olympica Nova III. Dette oppsettet må du komme innom Soundgarden og høre på!
    AW300M-Front+inside.jpg AW300M-rear-inside.jpg WEB_Image_Sonus_Faber_Olympica_Nova_III_gulvståend_130168_21748350332.jpeg

    Med seg har Electrocompaniet også den snart lanseringsklare «alt-i-ett» forsterkeren Rena SA-2, som har både DAC og streamer innebygget. Denne får du selvfølgelig også høre på.
    RENA-SA2-front-hires.jpg

    Vi får dessuten besøk av Mono! De gleder seg til å vise frem de nye streaminghøyttalerne Cabasse Rialto, som nå lanseres hos Soundgarden. Her lover vi deg overraskede god og fyldig lyd fra et par veldig kompakte aktive høyttalere. Du kan lese den strålende testen av disse i siste nummer av Stereo+.
    WEB_Image_Cabasse_Rialto_-_sort_Streaminghøyttaler_118200_2-1858527418_plid_215137.jpeg

    Mono skal også sørge for at murpussen får kjørt seg med de nye Reference Premiere subwooferne fra Klipsch. Til dags dato de beste subwooferne vi har hørt. Ta turen innom butikken i Oslo og la deg imponere!
    WEB_Image_Klipsch_RP-1600SW_Reference_Premiere_II__118242-181128318_plid_215603.png
     

    Kommentarer

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.538
    Antall liker
    3.714
    Torget vurderinger
    96
    Den fronten på 300M må være tenkt til markeder der bling er populært. Men grøss og gru, den var fæl. Sorry. Den eldre 180 mono fronten med E og navnet i samme farge var så mye mer elegant.
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.538
    Antall liker
    3.714
    Torget vurderinger
    96
    Smak og behag. Chassiet ellers var stilig, men "gull", sorte blanke flater og sterke blålys ble det mye av her syns jeg. Det er sikkert en habil forsterker. Eide EC for mange år siden. Artig at de holder koken.
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Nå er kanskje ikke det blålyset så sterkt i virkeligheten som det kan se ut på pressebildet. Det er en blå e på toppen av min EC cd-spiller og det lyser ikke sterkt. Tipper den nye fronten er mest en vanesak.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    7.834
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    @Soundgarden, står oppsettet oppe fra fredag formiddag eller er det et klokkeslett det starter? Vurderer å ta en tur innom etter jobb i 15-tiden 👍🏻
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.200
    Antall liker
    2.674
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Deili å se heil norsk produkt seilie i med vind , med ny revidert elektronikk
    Nye aw 300 tipper jeg er 1/2 aw 800 ,
    som har exstreme spec på lav støy og intermodulasjon
     

    TomVen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2008
    Innlegg
    482
    Antall liker
    459
    Sted
    Jar
    Håper EC tar til fornuft og endrer chassisbredde til 43 cm på nye brede modeller. Er glad i min ECI6, men den lar seg ikke plassere i racket i stua, hvor jeg egentlig har mest lyst til å bruke den.

    Jeg likte aller best det gamle designet med alufronter, men synes også de nye er fine. De glir inn i alle interiører, uten at "bling-faktoren" blir for høy. De bør imidlertid bruke andre bilder enn bildet over; sirkelen rundt Een er neppe synlig i vanlig lys, men sees godt på bildet. Det ødelegger inntrykket.
     

    Soundgarden

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.03.2015
    Innlegg
    94
    Antall liker
    149
    Sted
    Norge
    Håper EC tar til fornuft og endrer chassisbredde til 43 cm på nye brede modeller. Er glad i min ECI6, men den lar seg ikke plassere i racket i stua, hvor jeg egentlig har mest lyst til å bruke den.

    Jeg likte aller best det gamle designet med alufronter, men synes også de nye er fine. De glir inn i alle interiører, uten at "bling-faktoren" blir for høy. De bør imidlertid bruke andre bilder enn bildet over; sirkelen rundt Een er neppe synlig i vanlig lys, men sees godt på bildet. Det ødelegger inntrykket.
    Det har du helt rett i. Lyset på bildet gjør at denne ringen fremstår mer tydelig enn den faktisk er. Legger ved noen flere bilder av AW300M her :)
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Soundgarden

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.03.2015
    Innlegg
    94
    Antall liker
    149
    Sted
    Norge
    Smak og behag. Chassiet ellers var stilig, men "gull", sorte blanke flater og sterke blålys ble det mye av her syns jeg. Det er sikkert en habil forsterker. Eide EC for mange år siden. Artig at de holder koken.
    De er mye mer nedtonet i virkeligheten enn på bildene, vi synes den nye EC-looken er skikkelig fin.
    Men smaken er som .......:)
     

    Soundgarden

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.03.2015
    Innlegg
    94
    Antall liker
    149
    Sted
    Norge
    Veldig fine! Finnes det noe mer info, specs og pris?
    EC har foreløpig ikke gitt oss den informasjonen, bortsett fra det åpenbare at de er 300 watt i 8 om da:)
    Kanskje noen kan spørre Volker fra EC om de er innom butikken i Oslo?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Soundgarden
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
149
Link til alle artikler
61
Soundgarden sine annonser
Bransjenyheter
Oktoberkampanje fra Electrocompaniet hos Soundgarden

Oktoberkampanje fra Electrocompaniet hos Soundgarden

  • 0
Vi har ekstra hyggelige priser på et utvalg produkter fra våre venner på Tau nå i oktober Du kan få den meget anerkjente integrerte forsterkeren ECI80D med hele 29% rabatt. Storebror ECI6DX...
Fortsett
Bransjenyheter
Vestlandets store Hi-Fi messe 2023!

Vestlandets store Hi-Fi messe 2023!

  • 4
Det nærmer seg høstens vakreste eventyr på Vestlandet. Vi i Soundgarden trøkker til og drar i gang en skikkelig butikkmesse med massevis av bransjefolk og leverandører fra inn og utland. Det...
Fortsett
Bransjenyheter
SA Silverback 1 trådløse vegghøyttaler!

SA Silverback 1 trådløse vegghøyttaler!

  • 0
EISA har igjen drysset priser over de beste produktene i mange kategorier. En av de vi i Soundgarden er mest stolte av å representere er våre danske venner i Roskilde, System Audio. SA var og har...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny supertest av Electrocompaniet AW800m, Nå i HiFi News (UK)

Ny supertest av Electrocompaniet AW800m, Nå i HiFi News (UK)

  • 1
Vi og kunder har blitt blåst over ende over ytelsen til nye Electrocompaniet AW800m effektforsterkeren, både som monoblokk og i stereo. Derfor er det hyggelig å se at mottakelsen rundt i verden...
Fortsett
Bransjenyheter
Yamaha kommer med nye analoge forsterkere med streaming

Yamaha kommer med nye analoge forsterkere med streaming

  • 2
Yamaha utvider sortimentet med "audiofile" stereoforsterkere med streaming. Vi har allerede levert mange av den meget gode R-N2000A som med Yamaha sin meget fine MusicCast plattform og Hdmi ARC...
Fortsett
Bransjenyheter
Sommerkampanje på IsoAcoustics DELOS hos Soundgarden

Sommerkampanje på IsoAcoustics DELOS hos Soundgarden

  • 1
I sommer kjører vi kampanje på de patenterte og prisvinnende IsoAcoustics DELOS isolasjonsplattformer. Vi gir deg 20% rabatt på alle modeller i DELOS serien frem til 15 august. IsoAcoustics...
Fortsett
Topp Bunn