Preges lyden i anlegget av hvilke innspillinger som er brukt til optimering av lyden?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Man må velge høyttalere etter klang signaturen sin , også høyttalere må passe rommets klang. Når man får til dette kan man få utrolig lyd ut av ingenting , det trenger ikke og koste skjorta for at ting skal låte bra. Jeg er faktisk en av di få her inne som har byttet ut ting , jeg har byttet ut noen komponenter og 1 gang høyttalere og noen subwoofere , men ellers har jeg holdt meg til det jeg har i dag og det passer ørene mine utrolig godt. Skal også ta steget videre oppover i høyttalerserie og bedre komponenter etterhvert , men med det jeg har nå så koser jeg meg rett og slett :)

    Mvh Imagine
     

    karlinn

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2005
    Innlegg
    777
    Antall liker
    110
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Etter min mening er anlegget godt hvis det hjelper deg til å nyte musikken bedre. Uansett kvaliteten på innspillingen.
    Helt enig :)
    Tror jeg har sluttet med å være en "audiofil" for mange år siden
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Spørs åssen du definerer "audiofil" det da...
    Hvis det tolkes i verste mening så kan det være en som har en minimal platesamling bestående av såkalt "audiofil" musikk, og stadige nevroser som forsøkes tilfredsstilt av mer eller mindre tilfeldige utskiftninger av utstyr. Og ja, jeg kjenner godt til den typen....
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn