- Ble medlem
- 29.01.2005
- Antall liker
- 11
Nå gjør jeg den samme gamle tabben igjen :-[. Jeg selger forforsterkeren min uten å ha skaffet meg ny først :'(. Heldigvis skal jeg ut i pappaperm og tar i den forbindelse en tur til Thailand. Etter det er det straks påskeferie på fjellet. Så jeg tenkte at det allikevel ikke er den verste perioden å være uten "pre". Men etter påske bør noe nytt være på plass, eller på vei!
Det jeg håper på nå er å få gode tips, og gjerne også tilbud på forforsterker som matcher resten av anlegget mitt. Prisen bør ligge mellom 10k og 15k (+/-), gjerne brukt.
Jeg er klar over at liknende tråder har gått tidligere, men denne tråden er min
. Jeg vet at DP er et opplagt tips, men det må da finnes andre også ???. Har forresten DP 7.3 fjernkontroll?
Da håper jeg at dere, mine venner/folk jeg ikke kjenner, kan hjelpe meg så jeg kan få godlyd igjen når jeg er sliten av all ferien ;D.
Mvh. Frank
Det jeg håper på nå er å få gode tips, og gjerne også tilbud på forforsterker som matcher resten av anlegget mitt. Prisen bør ligge mellom 10k og 15k (+/-), gjerne brukt.
Jeg er klar over at liknende tråder har gått tidligere, men denne tråden er min
Da håper jeg at dere, mine venner/folk jeg ikke kjenner, kan hjelpe meg så jeg kan få godlyd igjen når jeg er sliten av all ferien ;D.
Mvh. Frank