Praying Mantis - NWOBHM

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Finnes det noen her på forum som husker Praying Mantis, og som attpåtil er fan av dem..?

Kanskje det holder å være fan av New Wave Of British Heavy Metal?

Grunnen til at jeg kommer med en såvidt kryptisk problemstilling, er at jeg er eier av en av de sjeldneste LP-ene som sorterer inn under denne sjangeren, og jeg skulle gjerne hatt hjelp til å anslå (om mulig) verdien.

Praying Mantis slapp LP-en "Time Telles No Lies", det er en kjent sak for deg som har lest så langt (?), men visste du at den først var tenkt utgitt i en litt annen form/rekkefølge? Jeg har en testpressing av nevnte LP, hvor låtrekkefølgen er helt forskjellig sammenlignet med den som ble sluppet på markedet.

Testpressinger er i seg selv meget sjeldne, men en testpressing av en LP som faktisk aldri ble utgitt i denne versjonen, er sykt :eek: (av mangel på ord..) sjelden.

Min testpress har "A//1 og B//1" i matrixnummeret, der den offisielle utgivelsen har en "A//2 og B//2". Etikettene er helt hvite, bortsett fra et stort 1- og 2-tall, på henholdsvis side 1 og side 2.

Det er ingen tvil om at denne skiva er ekte vare, og det er heller ingen tvil om at den er meget, meget sjelden, kanskje "one of a kind"..? Uansett sier dette null og niks om verdien i kroner og øre... Har DU peiling, setter jeg pris på om du vil komme med et innlegg.

Topp Bunn