Diverse Positive inntrykk på HFS i året som snart er gått

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
Fikk lyst til å lage en slags takke tråd , i julens ånd :) det er mange positive bidrag her inne som jeg fikk lyst til å sette spotlighten på

For det første synes jeg det var hjertevarmende å se hvor mange som blottet ett hjerte av gull iforbindelse med JanR
Konemors hjerteskjærende tråd i etterkant, en meget tøff tråd emosjonellt å følge med på, tusen takk for at du deler med oss

så over til Haifai delen

Tusen takk for alle mitt anlegg ,reise og besøks skildringer, veldig artig å følge med på
Tusen takk til alle DIY medlemmer, som legger ut i detaljer om sine bygg og ideer,det er en fantastisk kompetanse og innsatsvilje på HFS
Tusen takk for alle musikktips man finner i Hva lytter du til tråder, en spesiell takk til Metal tråden :)
Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å besvare mine spørsmål :)

God Jul alle >HaiFai nisser, måtte pakken være harde under treet :)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.667
Torget vurderinger
23
God ide, Jokris! Benytter anledningen selv til å takke for alle som har beriket min dag gjennom året!! HFS er en utrolig kilde til glede, utvikling og ikke minst hjelp, uansett hva det gjelder, nesten...

Takk til Høvding og moderatorer også, uten dere hadde vi ikke hatt noen Høvding eller moderatorer!
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Takk for alt du sa, (sett inn nick)
Takk for alt du ga, (sett inn nick)
Takk for alle glædan, som vi har hatt med dæ
Norge sover nå, (sett inn nick)
Det må du forstååååå, (sett inn nick)
Vi vil aldri glemme.....vi vil aldri glemme DÆ


Spesielt, sist men ikke minst, takk til alle på kabelhjørnet, dere gjør en kjempejobb.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.667
Torget vurderinger
23
Ja det glemte jeg - dere gjør en kjempekabel!
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.116
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Vil takke Høvding og moderatorer for jobben dere gjør men dette flotte forumet. Søm det er nevnt over.
Og vil også benytte anledingen til å takke alle som har hjulpet meg med mine akustikktråder og REW målinger. Uten dere så hadde det tatt fryktelig lang tid for meg å få det resultatet jeg nå har fått.

Takk til alle dere som bidrar positiv i trådene som folk legger ut. Det er svært mange positive, kunnskapsrike og hyggelige mennesker her inne.
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.691
Antall liker
37.923
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
29
Jeg vil gjerne takke alle som gir meg gode tips i musikktrådene,et fantastisk flott forum :)

Stor takk til høvdingen og moderatorer.

mvh
 
  • Liker
Reaksjoner: KJ

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Jeg ønsker å rette en stor takk til alle medlemmer som bidrar og står på for å gjøre Hifisentralen til en interessant og matnyttig webside for alle hi-fi entusiaster der ute. Til tross for enkelte hete debatter, så synes jeg det er mye å lære og veldig mange innlegg som får en til å tenke over ting.

Når jeg tenker på året 2013 og Hifisentralen, så er det nok først og fremst bortgangen av vårt æresmedlem JanR som minnes sterkest. Det er tøft å miste noen som står en nær, og en stor takk til Konemor som delte sine tanker og bekymringer med oss gjennom mange gode innlegg.

Det er veldig hyggelig å se at Hifisentralen fungerer som et sosialt bindeledd mellom ulike mennesker, og jeg håper det er noe som kan fortsette i 2014 og årene som kommer.

Tusen takk alle sammen!

Mvh
Høvdingen
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
Jeg må også rette takk til Høvdingen og mods , glemte de, til mitt forsvar så vil jeg si at de er som gode fotball dommere (usynlig) til man trenger dem :)
 
V

vredensgnag

Gjest
Herlig sted, inspirerende og fullt av impulser og idéer fra engasjerte folk.
Stor takk til bakmenn og moderate moderatorerer. Og til annonsørene som bidrar til driften.
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Siden eg er i godlynnet i dag,

Takk til de som bidrar å holde musikkinteressen min oppe. Spesiell takk til alle de som har pirret nysgjerrigheten min og fått meg ut på nye musikalske stier
Takk til de som bidrar og hjelper når haifainevrosene mine tar overhånd grunnet bjøggelfeil med anlegget
Takk til de trevlige folka som har invitert på kaffeslaberas og muzakdrøs
Takk til som velvillig låner ut ei feltmadrass og enda bedre når man først ser seg nødt å forlate Norges vakreste by til fordel for tiggerstaden for ei skarve helg

Og sist, men ikke minst, takk til de som faktisk på frivillig basis orker å drifte og moderere (moderat) dette galehuset. Kudos!
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Jeg henger meg på. Takk for alle tips jeg har fått som svar på direkte spørsmål og ikke minst gjennom de mange interresante emnene som tas opp her. Jeg har også stor glede av å prøve ut ny musikk fra alle musikktrådene, musikk jeg ikke har hatt kjennskap til fra før. Bruker forumet aktivt flere ganger om dagen. Takk til dere alle.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.322
Sted
Smurfeland
Takk for et fristed hvor det er helt greit å dyrke denne smale hobbyen vår, som folk flest bare syns er for særinger og gæerninger (lurer på hvorfor, i grunn). Og takk for alle lærerike, underholdende, provoserende, tankevekkende, morsomme, navlebeskuende tråder og innlegg som får tida til å få fortere alle de gangene jeg sitter på jobb og kjeder meg uten noe bedre å ta meg til. Uten Hifisentralen hadde jeg sikkert sitti i fengsel. Eller iallfall hatt en litt kjedeligere hverdag. :)
 
M

mfufu

Gjest
Flyttet inn her for alvor rett etter sommerferien i år, og har fått masse gode tips fra mange av dere her inne. I dag har mesteparten av anlegget blitt skiftet ut siden den gang, mye basert på tips og delte erfaringer fra dere, og siden jeg nå er veldig fornøyd med hva jeg har så betyr det at her på hifisentralen finnes det masse erfaring ;D

Takk til alle som har tatt seg tid til og dele deres erfaringer
Takk til alle som er med på og skape spennende og interessante debatter i mange forskjellige tråder
Takk til moderatorer som er med på og drive dette nettstedet og gjøre det til ett positivt sted og besøke

Mvh
mfufu
 
Sist redigert:

Handsoer

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
3.875
Antall liker
1.897
Sted
Sortland
Flyttet inn her for alvor rett etter sommerferien i år, og har fått masse gode tips fra mange av dere her inne. I dag har mesteparten av anlegget blitt skiftet ut siden den gang, mye basert på tips og delte erfaringer fra dere, og siden jeg nå er veldig fornøyd med hva jeg har så betyr det at her på hifisentralen finnes det masse erfaring ;D

Takk til alle som har tatt seg tid til og dele deres erfaringer
Takk til alle som er med på og skape spennende og interessante debatter i mange forskjellige tråder
Takk til moderatorer som er med på og drive dette nettstedet og gjøre det til ett positivt sted og besøke

Mvh
mfufu


Har litt lengre fartstid, men slutter meg fullt og helt til mfufu's betraktninger.

Vil rette en spesiell takk til alle som starter prosjekt-tråder i DIY-hjørnet

Og også en spesiell takk til Høvdingen.

Og i den anledningen - minne på om at innimellom (oftere og oftere forhåpentligvis!) kommer det nye brukere innom her -
som trenger saklige råd angående hifi. Derfor må 'gamle' argumenter gjentas. Bær over.

I tillegg får de saklige og ravende usaklige råd om musikk med på kjøpet! Fra kjennere av alle sjangere, (og fra oss andre som ikke har peil!)
uvurderlige tips med på veien for den musikkinterresserte. (Noe aom nok er hovedsaken til at jeg deltar litt her!)

Syns drifterne av Albumstafetten kan ta seg en ekstra konjakk/whiskey/rødbrus/eplejuice/vann (e.l)
i anledning årsskiftet - og etter nok en vellykket stafett!
 

POB

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.09.2003
Innlegg
2.975
Antall liker
2.889
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
31
Jeg har ledd så jeg nesten har ramla av stolen, jeg har grini, jeg har vært oppgitt og forbanna.
Her er alt fra kokkerier og tanks, til piker vin og sang.
Mange tips og god hjelp fra mange av medlemmene her.
Høvdingen og hans moderatorer gjør en utmerket jobb og fortjener all ros de kan få.
Takk til alle.
Kan et forum bli bedre enn dette?

@Jokris: genial ide.
 

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
2.988
Antall liker
707
Det meste er sagt allerede, slenger bare med en takk til Høvdingen og hans krigere!
 
Topp Bunn