Play.com

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
Hei,

Er det flere en meg som har problemer med å kjøpe plater fra Play.com nå, jeg får en rød tekst som sier at disse itemene kun kan leveres til en UK address.

Hvis dette er tilfelle, er det noen andre som tilbyr noelunde samme servicen som fortsatt sender til Norge

Mvh
Geir

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.915
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Tror det er et fenomen som har gjeldt alle utenlandskunder de siste ukene.
Dersom du velger euro som valuta kan du gjennomføre handelen!

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
Tror det er et fenomen som har gjeldt alle utenlandskunder de siste ukene.
Dersom du velger euro som valuta kan du gjennomføre handelen!

Takker for infoen, kjøper en god del plater og det er irriterende å ikke få handelen i boks.

Får prøve igjen da med euro

God helg,

Mvh
Geir

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77
Det gikk å bruke euro.
Handlet på Play.com i natt.

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
hmm... opplevde dette jeg også! Ble litt overrasket da jeg så meldingen.. har sendt dem en "feilmelding", men har ikke fått noe svar. Har selv et par plater som ikke er blitt bestilt pga "feil'n"

mvh

G

Gjestemedlem

Gjest
På førstesiden oppe til venstre under shopping basket er det 2 flagg. Et britisk og et EU flagg. Trykk på EU flagget så vil alle priser bli listet i Euro og varer kan nå bestilles på velkjent måte.

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
hmm... opplevde dette jeg også! Ble litt overrasket da jeg så meldingen.. har sendt dem en "feilmelding", men har ikke fått noe svar. Har selv et par plater som ikke er blitt bestilt pga "feil'n"

mvh
Hei,

Det tenkte også jeg på, men så fant jeg ut at det sikkert var raskere å få svar her via sentralen og det var det også.
Bruker euro nå og bestillingen går som vanlig igjen, mener at prisen sånn noenlunde er den samme om man bruker euro kontra pund + - noen kroner.
Takker Fallen A for raskt svar.

Mvh
Geir :)

Topp Bunn