Platestrammer fra Trans Rotor?

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.742
Antall liker
4.701
Sted
Nøtterøy
Ser at HiFistasjonen selger disse. Lurer på hvordan disse ser ut. Plateloddene de selger ser veldig flotte ut, men lurer altså på strammerne. Noen som har bilder eller link til produktene? Har vært i kontakt med HiFi stasjonen, men....
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
12.000
Antall liker
11.946
Sted
Hus
Har en Transrotor puck på min Yamaha YP D8, men har ikke fått spilt noe særlig på den ennå. Skal skifte ut pickupen som er en Denon DL 103 med en Audio Technica AT OC 9 ML2 etter hvert og sjekke ut da. Denonen låt pistrete på denne spilleren, og gainen er litt for lav for min RIAA.
 

Vedlegg

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.742
Antall liker
4.701
Sted
Nøtterøy
Er dette platestrammeren fra Trans Rotor til 600kr Bart? Har denne en strammefunksjon, eller er det et lodd?
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
12.000
Antall liker
11.946
Sted
Hus
Bare et lodd. Loddet fulgte med spillleren da jeg kjøpte den :)
 
L

lark

Gjest
Når først platestrammere er tema. Er det noen som husker denne? Med en ørliten forhøyning under platematta helt inne ved spindelen, så fungerer denne slik at når den strammes så "vrenges" plata ned mot matta,og ujevne plater rettes effektivt ut og ligger nesten i spenn mot underlaget.
 

Vedlegg

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.742
Antall liker
4.701
Sted
Nøtterøy
Er det noen som har linker eller bilder av gode platestrammere. Gjerne Trans-Rotor sin. (Som det er veldig vanskelig å finne).
Platestrammer altså, IKKE lodd. ;)
 
Topp Bunn