Plater med motorsykkel på coveret.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Hvis trådstarter kan legge inn scooter så kan synes jeg ikke vi skal gjøre forskjell på Bo Diddley

Vedlegg

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Her er forholdsvis kjent utgivelse som er vel kvalifisert i dette selskapet.

Vedlegg

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Bob Seeger, selvfølgelig. (Men hvor blir det av Elvis??? Må jo finnes et cover med han bak styret?!)

Vedlegg

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Hmmmm....

Det ser ut som han har en sigar i kjeften på det nederste bildet. Men siden det er Elvis, tipper jeg det er ei Wienerpølse. ;D

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Zomby_Woof skrev:
    Det ser ut som han har en sigar i kjeften på det nederste bildet. Men siden det er Elvis, tipper jeg det er ei Wienerpølse. ;D
    Hei, vis litt respekt for Kongen! Personlig er jeg glad i feite-Elvis perioden også, men skal vi ha et portrett her i tråden så bør det være noe mer ærerikt á la dette:

Vedlegg

Z

Zomby_Woof

Gjest
    pedal skrev:
    Zomby_Woof skrev:
    Hei, vis litt respekt for Kongen! Personlig er jeg glad i feite-Elvis perioden også, men skal vi ha et portrett her i tråden så bør det være noe mer ærerikt á la dette:
    Joa. Litt respekt fortjener Kongen. Selv fra en innbitt republikaner som meg. ;)

Er det off topic når det bare er en hjelm?

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Må stadig dykke dypere ned i platesamlinga for å finne nye motorsykler cover! Her er en hårfin variant med følgende bakgrunn:

“I often wonder, what would my buddy Brian Eno think? He had little involvement with this project, although I did send him the CD at the back end for his views on sequencing. The same with Bono, and he was very useful. While on vacation with his Dublin cronies, they would call every hour as they got drunker and suggest marketing campaigns, among other things. It was a lot of fun. Bono even said, ‘You've got to call the record Shine [which is also the title of one of the songs]. Its got a lot of rain on it, but its also got a lot sun.’ Then he asked, ‘What kind of photograph are you going to use for the cover?’ I said, ‘I've got a picture of me, nighttime, lit up by motorcycle headlamp.’ He said, ‘Perfect, coming out of the darkness; that's great.’ Then he went on to say, ‘That's what it should be when you perform. Walk onstage back-lit and don't let them see your face for the first song.’ He had it all worked out,” Lanois laughs. “He's a very sweet man and I'm lucky to have him.”
    (Intervju MixOnline 1. juni 2003)

Vedlegg

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Han har ikke like mye kred som de andre, men det er nå en motorsykkel på baksiden av coveret...

Vedlegg

K

Konrad_Johnsen

Gjest
    Valentino skrev:
    Snart kommer noen til å poste Meat Loaf/Bat out of hell. Dem om det.
    Jupp

Men denne var faktisk den skiva jeg tenkte på først:

BAD ATTITUDE

Men for å mye deg opp litt tar jeg også med et bilde av Montana, bedre nå? ;D

Vedlegg

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Takk for følget i denne tråden og takk for at dere sparte det beste motorsykkel-coveret til meg. En verdig avslutning i denne machotråden og et fint symbol på kameratskapet her på Sentralen.

Vedlegg

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Hei!
    Er det snakk om bare å finne frem til dette, eller er det et poeng at en skal ha det sin egen samling.
    Det burde jo være det (siste) ::)
    Da jeg leita i vinylbunken etter det jeg husket Alice Stuart (Full Time Woman)

Har ikke scanner, derfor dårlig kvalitet ;)

Jeg fant jo to til da.
    Først noe som heter City Boy (husker den ikke ;D ) Edit: Ser nå at den allerede er tatt med :-[

Så fant jeg tre norske og en danske på en gammel (indian?) Lillebjørn,Åse, Lars og Birgitte Grimstad i gruppa Ballade ;D

Mvh.KW

Vedlegg

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    KW skrev:
    Er det snakk om bare å finne frem til dette, eller er det et poeng at en skal ha det sin egen samling.
    Anything goes, så lenge det er spor etter et tohjuls motorisert kjøretøy et eller annet sted på coveret. Det er mange godbiter som er gravd frem tidligere i tråden. De fleste kjente er vel tatt nå, så det blir mer obskurt etter hvert. Så det er bare å gi gass!

PS: City Boy - hadde ikke de en hit med "5705 (But there is no reply)"? Minnes noe sånt fra mine DJ-dager på slutten av 70-tallet.

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    pedal skrev:
    KW skrev:
    Anything goes, så lenge det er spor etter et tohjuls motorisert kjøretøy et eller annet sted på coveret. Det er mange godbiter som er gravd frem tidligere i tråden. De fleste kjente er vel tatt nå, så det blir mer obskurt etter hvert. Så det er bare å gi gass!

PS: City Boy - hadde ikke de en hit med "5705 (But there is no reply)"? Minnes noe sånt fra mine DJ-dager på slutten av 70-tallet.
    Hei Pedal!
    Jeg bare fant lp med City Boy ved leting etter Alice Stuart (som jeg i hodet mente dreide seg om popreggae og vel forvekslet med Janis Ian i MITT hode ::) ::) ::) ), mens det var tilnærmet folk ;D, men coveret hadde jeg i hodet.
    Hukommelsen min er ikke god og det er mange lp i samlingen som jeg faktisk ikke helt har en sikker formening om at jeg i det hele tatt har, for ikke å snakke om hva slags musikk det helt nøyaktig dreier seg om ;)
    Det som er litt artig med denne type tråd er at man kanskje går en runde gjennom vinylen og demed lytter til div. som en ellers ikke ville gjort.
    City Boys hit husker jeg ingen ting om, men musikken er vel ganske tidstypisk ca. 1979 en blanding av rock/synth og disko?
    Den tiden dreide mye seg om Reggae for min del.
    Mvh.KW

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.505
    Torget vurderinger
    1
    Like mye futt i coveret som i musikken...

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn