Platepratemaker'n

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Til Monterverdi, denne:

Du går ikke feil med Gesualdo.

Vedlegg

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Strålende, erato. Mener å huske at Bøyum hadde den Monteverdien du viser til, så jeg har skutt avgårde en epost til ham for å høre om han har de, og innspillingene med Schütz, eller om disse kan skaffes. Nå er det bare å tråle verdsveven etter utgivelsene fra Harmonia Mundi, siden de er de du nevner først.

Pesquera, spennende ! Særlig siden jeg aldri har hørt om Gesualdo. Må sjekkes :)

friedman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.12.2008
Antall liker
10
friedman skrev:
£121,99 for hele boksen fratrukket MVA måtte forsøkes. Er midt i kjernen av mitt interessefelt dette.

Så får vi se om ordren står seg; boksen er ikke på lager og prisen er så lav at det fort kan være en feil. Tiden vil vise, og den vil også lege alle sår om det ikke vil seg.
Gikk vel som det måtte gå:

Bach: Complete Cantatas - Unfortunately this item has been deleted and is no longer available. It has been cancelled from your order and you have not been charged. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused.

Regards, Townsend Records sales@townsend-records.co.uk

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.661
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
erato skrev:
otare skrev:
Grumiaux/Haskil finnes vel på Brilliant (det er vel den samme - de har vel ikke spilt inn disse verkene 2 ganger?) til omtrent 8£, så den kan man jo forsøke. Ellers mener jeg at Suk/Panenka på Supraphon regnes som svært god.
Det er de to innspillingene jeg har. Suk versjonen er jeg svært begeistret for.
Nevnte jeg at jeg fikk tak i den. På LP!
I en butikk i Vestlandets hovedstad, slett ikke verst.
-og takk for tips, igjen.

friedman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.12.2008
Antall liker
10
http://www.europadisc.co.uk/classical/85092/J_S_Bach_-_Sacred_Masterpieces,_Cantatas_(Limited_Edition).htm

Oj oj...oj

Med pundet på full fart ned på 8-tallet så blir det et eventyr for importører.

Topp Bunn