K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Jepp! det pureste sølv har mange bruksområderRoberten skrev:Jasså Fingern, du er ute etter coastere til å sette romglasset på ?![]()
|
Jepp! det pureste sølv har mange bruksområderRoberten skrev:Jasså Fingern, du er ute etter coastere til å sette romglasset på ?![]()
den flasken var en skam!!!ErosLoveking skrev:etter en liten intens time med handling var det noen som faktisk priorierte føde.
Av hensyn til vedkommendes renome, er flasken med drikke beskåret bort.![]()
nei han supet i seg flaske etter flaske uten blygsel og skam!ErosLoveking skrev:og det var ikke bare en flaske, så man kan jo ikke skylde på arbeidsuhell heller.......
var et øyeblikk redd at du skulle rasere baren når det ble klart at rom serveres ei før 1300Roberten skrev:Ingen fare, skammen var så absolutt tilstede, i aller høyeste grad. Det fantes ikke mulighet for at jeg kunne ta til meg øl uten påfølgende hjertekompresjon, og når lover og regler forbød meg førstehjelp i form av rom var det lite annet å gjøre frem til klokken ble 13.00.
Den dukker vel opp igjen. Tror jeg . Håper jeg.Roberten skrev:Takk, ditt storsinn varmer
Jeg er sjeleglad for at du hoppet bukk over den
Pushing på imponerende høyt nivå i går ! Likte veldig godt kremmeren som drev med bordsalg inne på Q ;D
Hvilke plater var du på jakt etter Eros? Kinks plate 2 og.....ErosLoveking skrev:til glede for nye lesere. Kult at folk også kjøper vinyl, det uten å ha vinylsnurrer engang. ;D
![]()
Dét er jeg veldig enig iErosLoveking skrev:til glede for nye lesere. Kult at folk også kjøper vinyl, det uten å ha vinylsnurrer engang. ;D
sjekker samling for titler til ukenErosLoveking skrev:jakter på?
Det er så mangt. Kinks generelt, noe Byrds, Jimi Hendrix "Axis...", Cpt. Beefheart "Safe as Milk". ++ endel 1000 til![]()
det må jeg si er snilt gjort.65finger skrev:sjekker samling for titler til ukenErosLoveking skrev:jakter på?
Det er så mangt. Kinks generelt, noe Byrds, Jimi Hendrix "Axis...", Cpt. Beefheart "Safe as Milk". ++ endel 1000 til![]()
Roberten skrev:Inneholder den Lola Vs Powermam.. av Kinks kommer jeg til å besvime, sett etter den LENGE. Da bør du skaffe deg hemmelig nummer![]()
Takk for at du beskytter meg mot eksponering av mine grove feilstegErosLoveking skrev:så var det Roberten da, som også fikk med seg en pen bunke. Som sagt veldig sporty å kjøpe hele 12 volum (av 15) i Teenage Shutdownserien. Strengt! ;D
Har nettopp, over et glass rødt, hatt et redaksjonsmøte med meg selv, og kommet frem til at gjenstanden til venstre på bildet av opptil flere hensyn må sladdes.