Plastlommer for CD

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette innlegget, men jeg fant ut at Musikk generelt var minst upassende, så derfor:

Hvor kan jeg få tak i doble plastlommer SOM ER STORE NOK til å romme en cd på den ene siden om booklet'en på den andre? Jfr. Slukets innlegg i en annen tråd om hvor disse lommene absolutt skal være 0,2 mm for små.

Tidligere brukte jeg lommer fra Case Logic, men nå finner jeg dem ikke på CL's nettsider lenger.

Jeg bruker nå noe greier fra Fellowes, kjøpt på Staples, men de er akkurat disse hersens 0,2 mm for små. CD'en får plass, men booklet'en ser ut som bølgepapp når man endelig får presset den nedi.

Noen tips?
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jeg har flere ganger drevet og etterlyst Case Logic's plastlommer. Og nå har jeg funnet dem på amazon.com, og tenkte jeg skulle dele mitt epokegjørende funn med dere:

Amazon.com: Case Logic CDS-120 120 Capacity CD ProSleeve Pages (White): Electronics

Amazon UK har dem også, men der er prisen hårreisende. For dem som har hår.

Jeg bestilte 3 pakker. Prisen var $16.50, men i ørska kom jeg til å velge den desidert dyreste fraktmåten, så totale utgifter kom opp i den nette sum av $69.33....
Men da gikk det fort; bestilte på mandag, og pakken ankom i går;)

Uansett, Case Logic's lommer er de beste jeg har kommet over, med anstendig plass til booklet.
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Kunne man tenkt seg disse igjen lagret i plastlommer i et album (tenk foto album)?
Mvh
JMK
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Hmm. Dette må jeg sjekke ut. Takk for tips.
Mvh
JMK
 

Torry

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.04.2009
Innlegg
128
Antall liker
17
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
3
Jeg har flere ganger drevet og etterlyst Case Logic's plastlommer. Og nå har jeg funnet dem på amazon.com, og tenkte jeg skulle dele mitt epokegjørende funn med dere:

Amazon.com: Case Logic CDS-120 120 Capacity CD ProSleeve Pages (White): Electronics

Amazon UK har dem også, men der er prisen hårreisende. For dem som har hår.

Jeg bestilte 3 pakker. Prisen var $16.50, men i ørska kom jeg til å velge den desidert dyreste fraktmåten, så totale utgifter kom opp i den nette sum av $69.33....
Men da gikk det fort; bestilte på mandag, og pakken ankom i går;)

Uansett, Case Logic's lommer er de beste jeg har kommet over, med anstendig plass til booklet.
Hei, det er en tid siden det var liv i denne tråden. Linken du har lagt inn virker fremdeles, takk for tipset. Får man plass til tray card også i denn sleeven?
 
Topp Bunn