Planetsnapa?

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.293
Sted
Nøtterøy
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny pickup, muligens en Dynavector. Er det noen som kjenner til firmaet Planetsnapa? De svarer ikke på telefon, og svarer heller ikke på beskjeder. ::) Virker ikke så seriøst. Noen erfaringer?

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
13.810
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Håvard er seriøs han, kanskje han bare er på ferie eller noe sånnt.

Vel......... ikke fortvil ..... er jo ikke noe problem da....... du har jo perfekt arm til en Lyra Dorian eller Argo pickup, så ta deg istedet en tur på OHFC du så blir det nytt liv i den flotte Micro'en din.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.665
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Håvar har hatt ein del problem med pcen, og er lettast å få tak i på mobiltlf. Når han er på jobb, ringer han deg opp att, dersom du legg att beskjed.

Elles er desse Dynavectorane svært spennande pickupar, som eg sjølv er ganske nyfiken på.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.361
Torget vurderinger
28
Håvar anbefales på det sterkeste.

Seriøs, vennlig og kjapp med tilbakemeldingene. Når du ikke frem på telefon her så er han nok bare opptatt. Mobil 91 64 70 90.

PlanetSnapa

Bransjeaktør
Ble medlem
10.03.2006
Antall liker
0
Jeg holdt et foredrag på Felix i går ettermiddag, etter seansen på Felix var jeg opptatt resten av kvelden med et kunde-arrangement.

Jeg beklager at jeg ikke var å få tak i den 9.Mars, men håper dette ikke vil forhindre deg i å ta kontakt med meg ved en senere anledning.

PS. Legg igjen beskjed så ringer jeg tilbake!

Mvh
Håvar Snapa
http://www.planetsnapa.no

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
kaster meg på, selv om han har svart selv! Han er seriøs, vennlig og farer ikke med svada :)
Løp og kjøp

Topp Bunn