Pioneer PL 550 - Ortofon om 10

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
Da var det endelig mulig å få tatt bilder av min nye platespiller(kommer i bruk en gang, men må spare til platespillerforsterker).

Så at det sitter en Ortofon om 10 stift på den, og lurer på om det er en ok stift? vet at det ikke er noe supre greier, men sikkert en god nok start for en nyfødt plate-elsker ;)

Tenkte bare jeg kunne dele et par bilder av mitt nye familiemedlem, og et bilde av Tandberg-forsterkeren jeg skal selge :-/
Ser at det blir veldig store bilder, men vet ikke om hvordan det går ann å få de mindre, så for denne gang, så får de heller være store. ;D



 

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
stiften er i perfekt stand, brukt kanskje 5 timer, så noe slitasje er det ikke på den. Håper på å få prøvd den i nærmeste fremtid, for trenger jo RIIA-forsterker, noe som jeg ikke har... :-/
 

ha_ha

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Din Tandberg har nok en RIAA innebygget. Du kan bruke phono-inngangen og 'tape out'. Forøvrig trenger den sårt en vask...
 

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
har vasken den i dag en del, så nå begynner den å komme seg, men siden den har stått i ro i 10 år, så er det ikke så veldig rart at den er "litt" skitten ;) Har ikke kabler og overganger til forsterkeren(tandberg), så venter heller med å bruke den, og gjøre den i stand til den skal i bruk ;D
 
Topp Bunn