Pink Floyd - Pulse (DVD)

T

theStig

Gjest
Har akkurat snurret den. Er det flere enn meg som reagerer på lydproduksjonen? Jeg synes lyden er bare grøt og romklang, og generelt ullen. Vanskelig å høre hva som synges, og bassen er bare romling. Er det meg det er noe galt med eller?

På denne 2-DVD boksen er det to videoer med låter som er plukket fra studio-plater, og her er lyden en helt annen.

T

theStig

Gjest
Jojo... det låter forsåvidt bra, men hvorfor har de valgt å sause alt inn i drønnende romklang?

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Helt enig med deg thestig, Pulse lyder ikke optimal i det hele tatt. Det merkes er det er en re- (merkelig) mix. Jeg selv var DER på Earls Court den dagen og lyden var MYYYYYYYe bedre...for å ikke snakke om bilde kvalitet.
...exempler av god "lyd og bilde"? Eagles "Farewell Live" , JM Jarres "Live in China"

borchgrevink

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.03.2004
Antall liker
0
Forøvrig skuffet over ekstramateriell!!! Fanken heller!

P

Parelius

Gjest
Er DVD-en dårligere enn vinylen? Skal sette på vinylen nå...

K

kiwi

Gjest
Er ikke noe spesielt god lyd på denne også noe skuffende bilder etter min mening :mad:
Har akkurat snurret den. Er det flere enn meg som reagerer på lydproduksjonen? Jeg synes lyden er bare grøt og romklang, og generelt ullen. Vanskelig å høre hva som synges, og bassen er bare romling. Er det meg det er noe galt med eller?

På denne 2-DVD boksen er det to videoer med låter som er plukket fra studio-plater, og her er lyden en helt annen.

K

kbwh

Gjest
Er dere sikre på at lysdioden blinker som den skal?

;D

traa

Medlem
Ble medlem
11.02.2004
Antall liker
0
Enig! Grumsete lyd på DVD. Trommisen høres jo ut som han sitter 1 km unna de andre?

P

Parelius

Gjest
Det var da egentlig en ganske kjedelig plate. Takke meg til studioplatene. (Nå husker jeg hvorfor den har ligget uspilt)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg synes de fleste konsert-DVD'er har dårlig lyd. Er dette fryktelig vanskelig å få til bra? Likevel har jeg 60-70 stk...

K

kiwi

Gjest
Anbefaler: Diana Krall live at the Montreal jazz festival, kjempebra lyd og bilde, den er faktisk mye bedre produksjon på denne en Live in Paris. En kjempefin konsert vis man liker Diana Krall da :)
Mvh: Espen

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
Syntes den hvar bra jeg men . i stua har jeg en audix dvd spiller som jeg kjøpte på prix så det dere sier om dårlig lyd på den dvden trodde jeg hadde med den søpla jeg spilte den av på . Kjører ellers tv lyden mellom tivoli modell 3 bestående av radio eks høyt en liten subb å cd spiller å det virker oki helt til jeg setter i gang dvd spilleren da blir nissefar misunnelig på grauten min

Topp Bunn