PIEGA's venner :-)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Jonas_H

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2015
    Innlegg
    423
    Antall liker
    992
    Torget vurderinger
    7
    Mener det var 80.2 Erik fra Duet brukte når de avholdt classic album kveldene. Da i samspill med Soulution🤩
    Stemmer det. Og en stor grunn til at jeg sitter her hjemme med et par Piega med Coax-elementer nå :)
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    80.2 har det store Coax elementet og det er der mye av magien ligger i disse konstruksjonene i mine ører. For meg så gir coax mellomtone og bånddiskanten til Piega assosiasjoner til gode elektrostater i gjengivelse. Jeg har aldri hørt noen Piega høyttalere med coax som har vært frempå. Palladium P38f har jeg ikke hørt så jeg kan ikke si noe om de vs 80.2.

    Mener det var 80.2 Erik fra Duet brukte når de avholdt classic album kveldene. Da i samspill med Soulution🤩
    De store Coax elementene med bånd i mellomtone som spiller fra 500 Hz i kombinasjon med bånddiskanten er helt magiske...så utrolig luftig og detaljert og gir musikken et livaktig preg. Ikke hørt andre høytalere som får til dette like bra😄
     

    Hifisnurr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    478
    Antall liker
    489
    Sted
    Oslo
    80.2 har det store Coax elementet og det er der mye av magien ligger i disse konstruksjonene i mine ører. For meg så gir coax mellomtone og bånddiskanten til Piega assosiasjoner til gode elektrostater i gjengivelse. Jeg har aldri hørt noen Piega høyttalere med coax som har vært frempå. Palladium P38f har jeg ikke hørt så jeg kan ikke si noe om de vs 80.2.

    Mener det var 80.2 Erik fra Duet brukte når de avholdt classic album kveldene. Da i samspill med Soulution🤩
    Stemmer det. Mine brukes i stue på ca 25 kvm. Fungerer fint det. Selv om rommet sikkert burde vært litt større. Men det er ikke overdrevent mye bass iaf. Heller ikke hissig mellomtone/diskant.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Mine 80.2 står i et rom på ca 28kvm og de oppleves overhodet ikke som for store. Men tror de tjener på at det er en del luft rundt dem, hos meg spiller de mye bedre på alle måter mot langvegg ift kortvegg.
    Har brukt veldig mange forskjellige forsterkere på dem, jeg synes de er mer vriene å få til skikkelig enn oppgitte data tyder på. Coaxen er ingen problem, blir aldri slitsomt uansett. Men bassene krever mye strøm for å få skikkelig liv i.
     
    T

    ThomasN

    Gjest
    Mine 80.2 står i et rom på ca 28kvm og de oppleves overhodet ikke som for store. Men tror de tjener på at det er en del luft rundt dem, hos meg spiller de mye bedre på alle måter mot langvegg ift kortvegg.
    Har brukt veldig mange forskjellige forsterkere på dem, jeg synes de er mer vriene å få til skikkelig enn oppgitte data tyder på. Coaxen er ingen problem, blir aldri slitsomt uansett. Men bassene krever mye strøm for å få skikkelig liv i.
    Jeg endte opp med løsning hvor jeg kjørte Vera Audio P400/1000 på bassene mens jeg kjørte Conrad Johnson Premier 12 rør på coax alementet. Det fungerte meget bra på 80.2 :)
     

    slartibartfast

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    2.974
    Antall liker
    3.803
    Sted
    Aukra
    Torget vurderinger
    7
    Mine 80.2 står i et rom på ca 28kvm og de oppleves overhodet ikke som for store. Men tror de tjener på at det er en del luft rundt dem, hos meg spiller de mye bedre på alle måter mot langvegg ift kortvegg.
    Har brukt veldig mange forskjellige forsterkere på dem, jeg synes de er mer vriene å få til skikkelig enn oppgitte data tyder på. Coaxen er ingen problem, blir aldri slitsomt uansett. Men bassene krever mye strøm for å få skikkelig liv i.
    Er vel veldig likt mine Klipsch Palladium på denne måten- Hadde vært morsomt å testet.
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    Jeg endte opp med løsning hvor jeg kjørte Vera Audio P400/1000 på bassene mens jeg kjørte Conrad Johnson Premier 12 rør på coax alementet. Det fungerte meget bra på 80.2 :)
    Klasse D er tingen for å få kontroll i bassen👍 Jeg driver mine Coax 90.2 med hybrid monoblokker som yter1200W i 4 ohm, du verden for en forskjell i dyp og kontrollert bass sammenlignet med min forrige klasse AB forsterker som tross alt ytet 250W.Rør på Coax er bare magisk😍
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Klasse D er tingen for å få kontroll i bassen👍 Jeg driver mine Coax 90.2 med hybrid monoblokker som yter1200W i 4 ohm, du verden for en forskjell i dyp og kontrollert bass sammenlignet med min forrige klasse AB forsterker som tross alt ytet 250W.Rør på Coax er bare magisk😍
    Tviler ikke på klasse D til bassen. Vera Audio hadde vert kjekt å testet.

    Men for å skryte litt, klarer MI 18.2 også ha kontroll på mine Classic 40.2.

    Er første høyttaler merket der jeg har fått skikkelig HI-END bass. Enda er de bare spilt på i få timer så langt, da de er nye. :)
    Så da må jo de andre tidligere høyttalermerkene jeg har hatt, være for dårlig til en vanlig stue, for å skrive litt diplomatisk så en ikke disser andre merker? 😜
     
    T

    ThomasN

    Gjest
    Klasse D er tingen for å få kontroll i bassen👍 Jeg driver mine Coax 90.2 med hybrid monoblokker som yter1200W i 4 ohm, du verden for en forskjell i dyp og kontrollert bass sammenlignet med min forrige klasse AB forsterker som tross alt ytet 250W.Rør på Coax er bare magisk😍
    Hadde det ikke vært for MBL, så hadde jeg fortsatt hatt Piega :)

    Men der kjører jeg også klasse D på bassen og Klasse A på mellomtone/diskant. Helt rått :)
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Har hatt begge deler, dette handler nok mer om strøm enn om watt. Min nyanskaffede Coda 15.5 gjør jobben bedre enn alt annet jeg har vært borti. Og det gjelder absolutt alle sider av lyden, ikke minst bassen. Røraktig topp, kolossal dynamikk og basskontroll. Kommer aldri til å tørre å ha noe annet enn Coda slik det oppleves for tiden.
     
    T

    ThomasN

    Gjest
    Har hatt begge deler, dette handler nok mer om strøm enn om watt. Min nyanskaffede Coda 15.5 gjør jobben bedre enn alt annet jeg har vært borti. Og det gjelder absolutt alle sider av lyden, ikke minst bassen. Røraktig topp, kolossal dynamikk og basskontroll. Kommer aldri til å tørre å ha noe annet enn Coda slik det oppleves for tiden.
    Husk at det finnes noen MBL amper der ute som får den Codan i baklomma :)

    Er veldig enig i det du skriver. Og skal man holde seg til en amp, eller i det minste en amp per høyttaler så er det nok veien å gå.
    Men som en sånn "billigløsning" som jeg har valgt fungerer det jo finfint å kjøre klasse D på bassen :) Bedre enn noen annen løsning jeg har prøvd.

    Kan tenkes at førstnevnte hadde vært ett alternativ om jeg hadde hatt plass :)
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Husk at det finnes noen MBL amper der ute som får den Codan i baklomma :)

    Er veldig enig i det du skriver. Og skal man holde seg til en amp, eller i det minste en amp per høyttaler så er det nok veien å gå.
    Men som en sånn "billigløsning" som jeg har valgt fungerer det jo finfint å kjøre klasse D på bassen :) Bedre enn noen annen løsning jeg har prøvd.

    Kan tenkes at førstnevnte hadde vært ett alternativ om jeg hadde hatt plass :)
    Ja, har sett dem. Fy flate for noen beist👍 Hadde tenkt å ha en Vera til LF, men har ikke tenkt tanken etter at Codaen kom i hus.
     
    T

    ThomasN

    Gjest
    Ja, har sett dem. Fy flate for noen beist👍 Hadde tenkt å ha en Vera til LF, men har ikke tenkt tanken etter at Codaen kom i hus.
    De er helt syke. Artig at noen strekker strikken helt ut.
    Som du sier, så er Piega 80.2 på papiret lettdrevne, men de vil ha bra med strøm, og det har jo Coda ampen, så tror deg i at det låter gull.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Fyyyy flate.!!

    Det var reaksjonen min nå..
    Volumet står på meget lavt.. Da jeg har en 3 åring som sover.
    Spiller ikke musikk heller I dag.
    Og står på nyhetene på nrk.. Mens jeg leser på nettet på mobilen..

    Det kom noen bakgrunnslyder I en reportasje fra Afghanistan som enda holder på nå.. Noen musikalske lyder og en bass som bare forsatte langt langt nedover i frekvens og avsluttet med noen dynamiske stramme basstoner. Rått!
    Lyden av HI-END 😊👌
    😁👌
     
    Sist redigert:

    slartibartfast

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    2.974
    Antall liker
    3.803
    Sted
    Aukra
    Torget vurderinger
    7
    Er veldig fristet til å prøve Piega... har ikke vært borti båndelementer tidligere.
    Men litt langt å kjøre til nærmeste forhandler og litt mye penger til å kjøpe uhørt. 🤔
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    Er veldig fristet til å prøve Piega... har ikke vært borti båndelementer tidligere.
    Men litt langt å kjøre til nærmeste forhandler og litt mye penger til å kjøpe uhørt. 🤔
    Båndelementene til Piega er fantastiske så håper du får mulighet til å høre de..kanskje noen på forumet med Piega som bor i nærhet slik at du kan få hørt de?
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Hvordan spiller Piega rock med litt dårlig lydkvalitet og er det forskjeller på det mellom seriene?
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Hvordan spiller Piega rock med litt dårlig lydkvalitet og er det forskjeller på det mellom seriene?
    Det er en av styrkene til Piega, og en av grunnene til at jeg havnet på Classic 80.2. Alternativet var Coax 711 som har den samme coaxen. Kjenner ikke hele serien, men er ganske sikker på at mine 80.2 har en ørliten heving i området øvre bass / nedre mellomtone. Dette kombinert med en coax som aldri låter spisst tror jeg er med på å gjøre Piega til rockehøyttalere med high-end egenskaper. Eller motsatt, avhengig av hvordan man ser det:)

    OBS; Piega, i alle fall de to jeg nevner, er mye mer krevende på forsterkere enn data tilsier. Dvs, de klarer seg greit med 50watt, men må ha mye strøm, skikkelig mye! Har prøvd mange ulike effektforsterkere og holdt på å gi opp å klare meg uten suber. Men pipa fikk en annen lyd etter at dagens forsterkere kom i hus for relativt kort tid siden.
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    Piega med Coax spiller veldig luftig og åpent i diskanten og oppleves ikke som spisst, men åpenheten avslører også dårlig innspillinger. Selvsagt avhengig av hvilke andre komponenter du har i forkant.Desto større forsterker desto bedre spiller de, og du får et helt annet fundament i bass og mellombass med en kraftig forsterker. Piega er raske høytalere som også låter tøfft på rock, og litt av gleden er å kunne spille all slags musikk og ikke bare hifi testlåter😄Med Piega hører jeg detaljer i musikk jeg ikke har lagt merke til før, spesielt trommer og perkusjonslyder, der er Coax elementene helt rå.
     

    bruce2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2007
    Innlegg
    382
    Antall liker
    199
    Torget vurderinger
    1
    Piega coax låter aldri spisst eller blodfattig. De har en varme og samtidig klarhet som jeg ikke har hørt med andre høyttalere. Jeg bruker en klasse a forsterker på 2x30 watt og har aldri opplevd at det har vært for lite.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Så Piega har litt varme
    Piega med Coax spiller veldig luftig og åpent i diskanten og oppleves ikke som spisst, men åpenheten avslører også dårlig innspillinger.
    Ok, er de nøytrale eller har de en liten grad av varme? Classic serien er da litt varmere/mykere enn Coax serien?
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Så Piega har litt varme


    Ok, er de nøytrale eller har de en liten grad av varme? Classic serien er da litt varmere/mykere enn Coax serien?
    Coax 711 er litt mer nøytral og litt mer livlig enn 80.2. C711 var mitt førstevalg, men klarte ikke å strekke meg helt dit sist. Vurderer å bytte nå snart, men har også fått hvisket i øret at I det prisleiet bør muligens Focal Sopra 3 vurderes. Duet har begge inne så når Coviden roer seg skal jeg høre på begge.

    Men ja, min mening er at C711 er bedre enn mine 80.2 på de fleste parametere, kanskje bortsett fra ren råskap/trøkk. Personlig synes jeg C711 er den beste Piegaen, og det inkluderer også MLS 3 som jeg synes var skuffende tam. Har ikke hørt de to største..:
     

    Røkrakare

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2021
    Innlegg
    120
    Antall liker
    178
    Sted
    Haslum
    Hei, folks.
    Trenger innspill for de som har hørt Piega Premium 301.

    Vurderer å gå fra gulv til stativhøyttaler pga. plass.
    Den skal fylle en 21kvm stor stue.
    Har lest en del godord om denne, men trenger å høre hva dere mener.

    Håper noen kan utfylle noe her:)
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    Så Piega har litt varme


    Ok, er de nøytrale eller har de en liten grad av varme? Classic serien er da litt varmere/mykere enn Coax serien?
    Coax serien har kabinetter i aluminium som er helt dødt materiale, dvs tilfører ikke noe mhp farging av lyden. Så ja jeg vil absolutt si de er nøytrale og gjengir musikken slik den høres ut live. Classic serien har jeg ikke hørt...
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.467
    Antall liker
    14.954
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Akkurat som om det ikke er skrevet nok om hvordan Piega HT låter litt lengre opp i tråden, men her er mine inntrykk;) Forrige Premium serie hadde en liten ”festkul i nedre mellomtone" og gjorde de veldig morsomme og rocka! Coax serien har alltid vært mer lineær og korrekt. Den siste Coax serien vil jeg si er på den varme siden av nøytral. Jeg var faktisk litt overrasket over at de var litt mørkere i klangen en det jeg hadde forventet første gang jeg hørte de! Coax og Master serien er presisjons verktøy som formidler musikk alt hva du har av elektronikk og kilde klarer å presentere i mine ører!

    De store Classic HT har en mer rocka fremtoning og er veldige morsomme når du har forsterker og kilde til å matche de🤘👏 Ellers så støtter jeg alt som tidligere er nevn👍
     

    Jonas_H

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2015
    Innlegg
    423
    Antall liker
    992
    Torget vurderinger
    7
    Piega coax låter aldri spisst eller blodfattig. De har en varme og samtidig klarhet som jeg ikke har hørt med andre høyttalere. Jeg bruker en klasse a forsterker på 2x30 watt og har aldri opplevd at det har vært for lite.
    På mine C511 har jeg brukt 2x48 klasse A watt og nå 2x100. Begge rør.
    Aldri følt at det har manglet noe effekt, men spiller sjelden ekstremt høyt.
     

    bruce2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2007
    Innlegg
    382
    Antall liker
    199
    Torget vurderinger
    1
    På mine C511 har jeg brukt 2x48 klasse A watt og nå 2x100. Begge rør.
    Aldri følt at det har manglet noe effekt, men spiller sjelden ekstremt høyt.
    Jeg tror evnen til å levere konstant strøm med lav forvrengning i ulike laster er viktigere enn max antall watt. Men jeg pleier heller ikke å spille høyt, så kanskje det er annerledes hvis man drar på skikkelig.

    Jeg har ihvertfall blitt skikkelig Piega-fan. Jeg liker at de går sine egne veier og skiller seg fra mengden. De slanke alu kabinettene kan kanskje gi assosiasjoner til hard og klinisk lyd, men her er det musikkelskere som har kommet frem til et unikt konsept som er forfinet sakte men sikkert gjennom mange år.

    Føler meg heldig som har denne hobbyen i disse dager - og i vinter da det var lite som skjedde utenfor husets fire vegger. 😀 God helg!
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.467
    Antall liker
    2.311
    Sted
    Endor
    >Hei
    Det som er viktigst når det kommer til Piega høyttalere. Kabinettet bør være i aluminium. I starten hadde de ingen høyttalere i tre varianter. Eller mdf om du vil. Det er kabinettene som gjør Piega unike. Jeg vet at Elac også har hatt aluminium. Og visse andre produsenter. Jeg foreslår at du leser deg opp på dette. Classic serien er budsjett Piega. Jeg vil foreslå at du kjøper deg et par som du har ut livet. Det har jeg gjort. Sitter idag med Master One. Det er de samme som konstruktøren har hjemme. Jeg sparte i 15 år.
    Coax elementet er også viktig. Mellom tone og diskant som få andre produsenter kan matche. Lykke til med valget.
    Kan legge til at jeg har hatt Piega siden de kom for salg i Norge.
    Lykke til med kjøpet :)
    Piega Master One er bare sykt bra :love:
     

    Cliffmeister

    Medlem
    Ble medlem
    03.08.2020
    Innlegg
    19
    Antall liker
    55
    Sted
    Trøndelag
    Coax 711 er litt mer nøytral og litt mer livlig enn 80.2. C711 var mitt førstevalg, men klarte ikke å strekke meg helt dit sist. Vurderer å bytte nå snart, men har også fått hvisket i øret at I det prisleiet bør muligens Focal Sopra 3 vurderes. Duet har begge inne så når Coviden roer seg skal jeg høre på begge.

    Men ja, min mening er at C711 er bedre enn mine 80.2 på de fleste parametere, kanskje bortsett fra ren råskap/trøkk. Personlig synes jeg C711 er den beste Piegaen, og det inkluderer også MLS 3 som jeg synes var skuffende tam. Har ikke hørt de to største..:
    MLS3 og 711 er fosåvidt 2 helt forskjellige HT, og med vidt forskjellig konstruksjon.
    711 er nok en mer dynamisk komplett HT for folk flest, da MLS3 ikke har samme kapasitet i bunn, naturlig nok.
    Men MLS3 har dog mye større kapasitet i toppregister, og en formiddlingsevne langt over 711. Når det er sagt, så har nok MLS3 godt av å kombineres med et godt integrert sub oppsett, så de ikke mister pusten. Da er vi også i kroer og ører mye mye høyere enn 711, og forstår derfor godt at 711 vil være et bedre valg i mange tilfeller. Da 711 er en råtass og en bauta med kaliber, og takler det meste med glans.
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.467
    Antall liker
    2.311
    Sted
    Endor
    MLS3 og 711 er fosåvidt 2 helt forskjellige HT, og med vidt forskjellig konstruksjon.
    711 er nok en mer dynamisk komplett HT for folk flest, da MLS3 ikke har samme kapasitet i bunn, naturlig nok.
    Men MLS3 har dog mye større kapasitet i toppregister, og en formiddlingsevne langt over 711. Når det er sagt, så har nok MLS3 godt av å kombineres med et godt integrert sub oppsett, så de ikke mister pusten. Da er vi også i kroer og ører mye mye høyere enn 711, og forstår derfor godt at 711 vil være et bedre valg i mange tilfeller. Da 711 er en råtass og en bauta med kaliber, og takler det meste med glans.
    MLS3 er mindre følsom for stående bølger mellom gulv og tak i.o.m.den korte linesource, dette synes jeg er klart hørbart ved a/b testing.... tipper noe som gjør at MLS3 kanskje vil fungere bedre i mange ”normal” rom ... IMHO

    jeg har aldri hørt MLS3 med gode subwoofere men lurer på om det kan ta bra av :ROFLMAO:
     
    Sist redigert:

    Hifisnurr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    478
    Antall liker
    489
    Sted
    Oslo
    Piega har også Subwoofere. Jeg hadde den største varianten. Den har gått ut av sortimentet. 500 watt forsterker. Longtrow element og slave. Den spilte flatt til 20 hz. Fungerte meget bra i 5.1 oppsett. Hadde Piega rund baut. Får du tak i Piega Sub nytt eller brukt. Slå til. Kabinettene i hel aluminium funker også til Sub. Ikke noen overraskelse 😀
     

    Cliffmeister

    Medlem
    Ble medlem
    03.08.2020
    Innlegg
    19
    Antall liker
    55
    Sted
    Trøndelag
    MLS3 er mindre følsom for stående bølger mellom gulv og tak i.o.m.den korte linesource, dette synes jeg er klart hørbart ved a/b testing.... tipper noe som gjør at MLS3 kanskje vil fungere bedre i mange ”normal” rom ... IMHO

    jeg har aldri hørt MLS3 med gode subwoofere men lurer på om det kan ta bra av :ROFLMAO:
    Helt enig, du vil nok få bedre lyd i en vanlig stue med MLS3 som du sier. Og potensielt vill du nok også få mye bedre lyd om man har mulighet økonomisk og plassmessig.

    Hovedproblemet med sub til Piega vil være å matche hurtigheten. Vil derfor fort bli kostbart mtp effekt og membranareal. Men er ikke i tvil om at det vil løfte HT prestasjon betraktelig.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Helt enig, du vil nok få bedre lyd i en vanlig stue med MLS3 som du sier. Og potensielt vill du nok også få mye bedre lyd om man har mulighet økonomisk og plassmessig.

    Hovedproblemet med sub til Piega vil være å matche hurtigheten. Vil derfor fort bli kostbart mtp effekt og membranareal. Men er ikke i tvil om at det vil løfte HT prestasjon betraktelig.
    Rart de ikke lager dette selv all den tid MLS 3 er såpass mye svakere i bassen enn feks C711 som er meget god her.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn